Tuesday, February 3, 2015

Ολα οσα εγιναν στη συνεντευξη τυπου για τις Καμπανες του Edelweiss!!! - roadstory.gr











Λίγες μέρες πριν οι «Καμπάνες του Edelweiss» κρούσουν για πρώτη φορά σημαίνοντας την έναρξη της πιο πολυσυζητημένης ίσως καλλιτεχνικής παραγωγής της σεζόν, η  Άννα Βίσση, ο Γιάννης Κακλέας και οι υπόλοιποι συντελεστές της παράστασης κάλεσαν τους εκπροσώπους των Μέσων Ενημέρωσης αποκαλύπτοντας τις πρώτες λεπτομέρειες της δουλειάς τους.
Όλοι μίλησαν για ένα εγχείρημα το οποίο έχει χτιστεί πέρα από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο και με το μεράκι του… προσδοκώμενου μιας και το συγκεκριμένο έργο που φέρει την υπογραφή του Νίκου Καρβέλα, ολοκληρώνει τρόπον τινά μια τριλογία «μιούζικαλ – όπερας»  – μετά τους θρυλικούς πλέον Δαίμονες και τη Μάλα – του δημιουργού...

Την έναρξη έκανε ο Δημήτρης Λιγνάδης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Pantheon Theater αναφέροντας:
Είναι η τρίτη παραγωγή που φιλοξενούμε στο Pantheon και χαίρομαι ιδιαίτερα διότι συνεργάζομαι με ένα μύθο, την Άννα Βίσση. Η Άννα είναι μύθος, χωρίς ωστόσο να έχει περάσει στην ιστορία. Είναι πάντα ενεργή, έως και εφηβική θα έλεγα!
Ο Γιάννης Κακλέας, σκηνοθέτης της παράστασης μεταξύ άλλων μίλησε και για τον Νίκο Καρβέλα χαρακτηρίζοντάς τον ως «ακραίο συγγραφέα».
Οι Καμπάνες του Edelweiss είναι μια πολύ μεγάλη παραγωγή και μπράβο σε όσους τόλμησαν να συμμετέχουν. Οι 22 ηθοποιοί, οι 25 μουσικοί, τα 18 μέλη της ορχήστρας… όλοι είναι ένα στοίχημα. Κι αυτό διότι το έργο είναι δύσκολο. Ο Νίκος Καρβέλας γράφει δύσκολα έργα. Είναι ακραίος συγγραφέας! Όσο για την Άννα, είναι μια απόλυτη επαγγελματίας. Εγώ τη γνώρισα και την ξέρω ως μαθήτρια, όχι ως σταρ και πάντα τη συμβουλεύω να προσανατολιστεί προς το θέατρο γιατί το αξίζει.
Τον λόγο στη συνέχεια πήρε η πρωταγωνίστρια Άννα Βίσση (η ανανεωμένη εμφάνιση της οποίας – με το κατάξανθο χρώμα μαλλιών – έκανε ιδιαίτερη αίσθηση):
Με τον Γιάννη Κακλέα συμπληρώνουμε μια τριλογία (Μάλα- Δαίμονες- Καμπάνες του Edelweiss). Συμφωνώ μαζί του ότι ο Καρβέλας έχει πάντα μια ακραία στιγμή στα έργα του.
Με ρωτάνε πάντα αλλά προσωπικά, δε θέλω να σταθώ στη σχέση μου με το Νίκο. Είναι μια σχέση μεταφυσική, δεν εξηγείται! Νιώθω τιμή που παίζω στο συγκεκριμένο έργο. Η παράσταση έχει να δώσει πράγματα στο κοινό. Είναι ένα νέο, παρθένο είδος και όχι ακριβώς όπερα. Πολλοί μας είπαν ότι οι Έλληνες δεν είναι μυημένοι στην όπερα και δε θα το κατανοήσουν. Καμία σχέση! Δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Το έργο δίνει ψυχή. Και θα έχει να δώσει περισσότερα όσο πλησιάζουμε προς την πρεμιέρα, καθώς ακόμα το πλάθουμε. Ακόμα κάνουμε πρόβες και το βελτιώνουμε. Πάντως ήταν ένα τεράστιο ταξίδι οι «Καμπάνες του Edelweiss».
Ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, όταν βρήκα τον Νίκο στην Καλαμάτα, όπου έκανε διακοπές. Εκεί τον ρώτησα πότε θα έγραφε ένα έργο για γυναίκες, διότι μέχρι τότε έγραφε μόνο για άνδρες. Μου είπε ότι έψαχνε μια αληθινή ιστορία να διηγηθεί. Είχε λαχτάρα! Και κάπως έτσι γεννήθηκε το έργο που θα δείτε στις 12 Φλεβάρη. Ένα έργο στο οποίο παίζω πιο πολύ με ένστικτο, μιας και δεν έχω σπουδάσει το «αντικείμενο». Όμως προσέχω τι μου λένε. Ακόμα και από τους νέους του θιάσου παίρνω πράγματα. Πιο πολύ με επηρεάζει όμως ο Γ. Κακλέας. Έχει έναν τρόπο γοητευτικό που σε στοιχειώνει. Οπότε, θες δε θες, κάνεις αυτό που σου ζητάει.
Ο Αιμιλιανός Σταματάκης, συμπρωταγωνιστής της Άννας Βίσση αποτέλεσε για όλους, όπως αναφέρθηκε, μια έκπληξη καθώς η συμμετοχή του στο έργο προέκυψε μετά από αυστηρή οντισιόν, τη στιγμή που και ο ίδιος όντας τελειόφοιτος της δραματικής σχολής είχε το άγχος και την ανησυχία του νεοεισερχόμενου στον χώρο.
Ο Αλέξιος Πρίφτης από την πλευρά του που επιμελείται τη μουσική της παράστασης μίλησε με κολακευτικά λόγια τόσο για τον Νίκο Καρβέλα όσο και για την Άννα Βίσση για την οποία μάλιστα ανέφερε πως βρίσκεται στην καλύτερη φάση της καριέρας της ερμηνευτικά.
Η Τάνια Τρύπη, ο Θανάσης Αλευράς αλλά και καλλιτεχνικά νεότερα μέλη του θιάσου όπως ο Νικόλαος Καραγκιαούρης, ο Άρης Πλασκασοβίτης, ο Ιβάν Σβιτάιλο και ο Νικόλας Ραπτάκης ευχαρίστησαν τους δημιουργούς που τους εμπιστεύτηκαν σε μια τόσο απαιτητική δουλειά ενώ ο καθένας προσωπικά υποσχέθηκε να δώσει τον καλύτερό του εαυτό προκειμένου να φανεί αντάξιος των συνθηκών.
Αξίζει τέλος να αναφερθεί πως παρά την επιμονή των δημοσιογράφων κανένας από τους συντελεστές – εκτός από την Άννα Βίσση που είπε πως ο ρόλος της αφορά στην αναζήτηση της ευτυχίας μιας γυναίκας – δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την υπόθεση του έργου αφήνοντας τους πάντες να περιμένουν τη 12η Φεβρουαρίου όπου οι «Καμπάνες του Edelweiss» θα ηχήσουν για πρώτη φορά.

 roadstory.gr

fannatics.gr

No comments:

Post a Comment