Monday, September 24, 2007

Το Ημερολόγιο Ενός Τρελού: Για Την Άννα




Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007,

Ξύπνησα κατά τις 8 το πρωί και πήγα κατευθείαν στην κουζίνα να φτιάξω καφέ. ήμουν ιδιαίτερα ευδιάθετος, και φτιάχνοντας το καφέ μου (γαλλικός με λίγο γάλα σκέτος, ακριβός όπως τον πίνει και η Άννα), άπλωσα το χέρι μου και άνοιξα το ραδιόφωνο, ήταν ρυθμισμένο στον σφαίρα και εκείνη την στιγμή άκουω «ένα σου λεω ένα είμαι τρελή για εσένα...ένα σου λεω ένα ακόμη ζω για εσένα». Αφού χάρηκα για άλλη μια φορά την ερμηνεία της Αννας, μου καρφώθηκε μια σκέψη στη κεφάλι. Η Άννα είναι Κύπρο, το τηλέφωνο του σπιτιού της στην Κύπρο το έχω (αφού παλαιότερα ουκ ολίγες φορές μιλούσαμε και βρισκόμασταν στο σπίτι της), Θα πάρω τηλέφωνο, το πολύ πολύ να μου πούνε ότι δεν είναι εκεί η ότι βρίσετε Λ.Α. (όπως και παλαιότερα τις περισσότερες φορές ενώ η Άννα ήταν σπίτι το προσωπικό της έλεγε βρίσκετε στο εξωτερικό).

Αφού περίμενα να γίνει 12 μεσημέρι, η Άννα τέτοιες ώρες ξεκινά τη μέρα της, παίρνω το ακουστικό και χτυπώ τον αριθμό του σπιτιού της Αννας 24412... , αφού χτύπησε δυο φορές ακούστηκε μια γυναικεία φωνή που δεν ήταν άλλη από της κύριας Σοφίας.

-Παρακαλώ
-Για σας κυρία Σοφία τη κάνετε, ο Γιώργος είμαι μήπως μπορώ να μιλήσω με την Άννα?
-Ποιος Γιώργος?
-Είχα έρθει πολλές φορές στο σπίτι σας, τελευταία φορά πριν 2 χρόνια το Σεπτέμβρη είμαι φίλος με την Άννα.

Και ενώ μιλούσα, αυτή επαναλάμβανε αυτά που έλεγα, λες και ήθελε κάποιος που ήταν εκεί να ακούσει και να καταλάβει ποιος είμαι.

Ξαφνικά άκουω μια μαγευτική φωνή να λεει έλα δώσε μου το τηλέφωνο είναι εντάξει.

-Έλα ρε Γιώργο τη κάμνεις είσαι καλά?
-ααααααααααααααα.......ννα? είσαι εσύ?
-έλα βρε εγώ είμαι... μα που έμαθες ότι είμαι Κύπρο?
-χαμογέλασα... το έμαθα από τον κ......
-τι κάμνει εκείνος καλά είναι?
-Εμείς όλοι καλά είμαστε εσύ τι γίνεσαι?
-να σου πω έχεις προγραμματίσει τίποτα για τώρα? Αν όχι έλα αποδώ το σπίτι το ξέρεις, πες ότι σε περιμένει η Άννα και πες το όνομα σου.

Στον πιο πάνω διάλογο η κυπριακή προφορά ήταν έντονη και από τις δυο πλευρές.

Και έτσι κλείσαμε το τηλέφωνο. Φόρεσα τα ρούχα μου και σε 13 λεπτά ήμουν εκεί.
Χτύπησα το κουδούνι και αφού είπα τα σχετικά η κυρία Σοφία η οποία θυμήθηκε ποιος είμαι (επιτέλους) με οδήγησε στο πίσω σαλόνι όπου συναντώ την Άννα. Φορούσε φόρμες αθλητικές χρώματος λευκού, και τα μαλλιά της πιασμένα κοτσίδα πίσω.

Αγκαλιαστήκαμε φιληθήκαμε και ένιωσα τόση αύρα, ένα μεγάλο κύμα από θετική ενέργεια να με πλημμυρίζει.
-έλα μου λεει κάθισε εγώ έχω να κάνω ακόμη ένα πρόγραμμα στο μηχάνημα και τελειώνω.
-δεν υπάρχει πρόβλημα θα σε βοηθήσω αν θέλεις και χαμογελάσαμε και οι δυο.
-έλα κάθισε εδώ δίπλα να τα πούμε μου είπε και η Άννα βγήκε σε ένα μηχάνημα το PowerPlates
-Για πες τη γίνεσαι μου λεει
-Καλά της λεω, σε έχω επιθυμήσει πολύ. Εσύ καλά?
-Καλά είμαι ετοιμάζομε για τις συναυλίες του Οκτώβρη.

Αφού μιλήσαμε για τις συναυλίες, τι τραγούδια θα πει (ενώ την ώρα που έκανε γυμναστική ακούγονταν τα τραγούδια με τη σειρά που θα τα πει στις συναυλίες), την ρώτησα τι γίνετε με τη δισκογραφία, μου είπε ότι όλα είναι έτοιμα αλλά η υπόθεση με τα δικαστήρια την καθυστερεί. Υπάρχει μια πιθανότητα μου είπε να κυκλοφορήσει η νέα της δουλειά αλλά από εταιρία του εξωτερικού και να είναι σαν εισαγωγή στην Ελλάδα.

Αφού τελείωσε η Άννα τη γυμναστική της, καθίσαμε στο σαλόνι και μου πρόσφερε καφέ, δεν χρειάστηκε να της πω πως τον πίνω, το θυμόταν.

-Έχω επιθυμήσει πολύ την παρέα που κάναμε με όλα τα παιδία εδώ στην Κύπρο
-ναι χαθήκαμε της λεω.
-Όχι, όχι εγώ χάθηκα, εγώ φταιω , μην ανησυχείς όμως σύντομα τα πράγματα θα αλλάξουν. Έπρεπε να χαθώ για λίγο καιρό.

Μόλις τελείωσε την πρόταση της, ανοίγω το πορτοφόλι μου Βγάζω 2 χαρτάκια.

-Ξέρεις τη είναι αυτά?
-Τι ήρθε το εύρω κιόλας στη Κύπρο? (Γελάσαμε και οι δυο πάρα πολύ)
-Όχι είναι κάτι που έχει πολύ μεγαλύτερη αξία
-Ρε Γιώργο θα έρθεις στην συναυλία του Amsterdam? Πω Πω δεν το πιστεύω.
-Ναι θα έρθω και δεν θα είμαι μόνος, θα είμαστε όλη η ομάδα.
-εννοείτε ότι θα βρεθούμε πριν και μετά τη συναυλία, και μου δίνει το καινούργιο αριθμό του κινητού της.

Με αυτά και αυτά πέρασε η ώρα. Σηκώθηκα φιληθήκαμε ξανά και δώσαμε ραντεβού στο Άμστερνταμ.

Πολλά πράγματα που λέχθηκαν, άλλα είναι προσωπικά, και άλλα δεν μπορούμε να τα αναφέρουμε τώρα(θα τα αναφέρουμε σιγά σιγά όπως περνά ο καιρός).

Ένα έχει σημασία, η Άννα είναι καλά, και αναμένει και αυτή με αγωνία την επιστροφή της στα μουσικά δρώμενα της Ελλάδας.

Ευχαριστούμε το Γιώργο για την παραχώρηση μέρους του ημερολογίου του.

14 comments:

valentinovissi said...

SAN NA THN AKOUW!!!!!!

valentinovissi said...

TO MALLI THS 8EAS TI XRWMA EINAI?????

Anonymous said...

Anna ise monadiki . . .
Alla ke i kiria Sofoula pezi kala to rolo tou bodyguard ;)

Anna tha se doume sto Parisi


AnonymousLondon

Anonymous said...

To mali tis Annas ine opos tin idame stis proigoumenes sinavlies, ston idio xroma.

Anonymous said...

HELLO,

OLO TO SAVATOKIRIAKO TO SPITI TIS ANNAS ITANE FOTISMENO.
EXO EKSOXIKO PERIPOU 200 METRA APO TO SPITI TIS ANNAS STA PERVOLIA.
AN TO IKSERA THA PIGENA NA DO TI GINETE NA DO PIOS MPENOVGENI AN KE INE DISKOLO GIATI EXI ISODO ASFALIAS KE PERIFRAKSI.

PANTOS PEDIA SIMERA TO MESIMERI POU PERSA APO EKI ITANE OLA KLISTA. THA PREPI NA EXI FIGI APO TO SPITI GIATI KE O FOTISMOS STIN AVLI POU EINAI 24 ORES OTAN INE I ANNA ESVISE.

MALOS THA EFIGE APO KIPRO. THA IME STO EKSOXIKO MEXRI TIN PEMPTI. AN DO KATI THA SAS ENIMEROSO.

aNALAVANO ROLO DETECTIVE ;)

XERETO TOUS PANTES

AnonymousPervolia

Anonymous said...

SE PARAKALO, KRATISE MAS ENIMEROUS. PROSOXI STA FOTA TIS AVLIS, EINAI POLY ENDEIKTIKO. ANYPOMONOUME NA MATHOUME AN I ANNA EINAI AKOMI STA PERVOLIA I EAN EXEI FYGEI GIA ATHINA, PARISI, I AMSTERDAM.

Anonymous Madagascar

Anonymous said...

THA KATHOME 24 ORES STIN VERANTA NA VLEPO TIN EPAVLI TIS ANNAS ME TON IPOLOGISTI STA PODIA. MIN ANISIXITE. OTAN PESI I NIXTA THA PERASO KE APO EKI. ELPIZO NA MIN ME SILAVOUN ;)

THA ROTISO KE TIN FILI MOU POU MENI AKOMA PIO KONTA STIN ANNA KE MATHENI PIO POLLA NEA KATHOS I MANA TIS KE I KIRIA SOFIA GNORIZONTE. I FILI MOU ERXETE AVRIO APO LEFKOSIA KE THA TIS ANATHESO NA MATHI TA PANTA.

Anonymous said...

MIAS KI O LOGOS PERI KYRIAS SOFIAS.

Prin apo eikosi xronia peripou, kata tin diarkeia mias allis diethnis periodeias tis Annas egnorisa tin mitera tis, tin kyria Sofia. Tote i Anna molis eixe arxisei na anevainei epagkelmatika. Tragoudouse sto proto meros tis synavlias tou Gianni Pariou. Fysika to 99% tou koinou itan ekei gi afton, elaxistoi tin epoxi ekeini egnorizan tin "Methysmeni Politeia" kai to "Dodeka" idios ektos Ellados. Fysika den itan o Giannis Parios pou me ekane na parevretho stin synavlia. Kathomoun stin defteri seira tis plateias ki ekana oti mporousa gia na ypostirikso tin Anna i opoia an kai poly kali kai panemorfi den pernage sto koino. O filos mou ki ego xeirokrotousame entona kai i Anna eniose to ti prospathousame na epityxoume. Mia kapoia stigmi otan eipe ena zeibekiko, mou erikse mia entona yponoitiki matia kai me to daktylo tis ekane ana kyklo, zitontas mou etsi na sykotho kai na rikso mia zeibekia. Sto pros ta deksia mou theoreio kathotan kai i kyria Sofia i opoia ektos apo supporter, bodyguard kai habilleuse epaize tote kai to rolo tou manager tis Annas. Arxise loipon na mou kanei ki ekeini noimata kai na me protrepei na sykotho ston kentriko diadromo kai na xorepso. Oso kai n'agapo tin Anna, oso kai na sevomai ti mama tis kati tetoio tha mou itan adynaton na to kano. Fysika ekeino to vrady apogoitepsa kai mama kai kori. Vrisko loipon tin efkairia eikosi xronia argotera na tous zitiso tapeina sygnomi.

MOTHERS RULE!!!
LONG LIVE Mrs. SOFIA!!!

Anonymous said...

Fadasia mou planeftra...

Anonymous said...

Tha itan toso pio oraio ean itan fantasia, tha imoun simera 20 xronia neoteros. Dystyxos, i eytyxos einai alitheia. To sygkekrimeno gegonos synevei ena xeimoniatiko Savatovrado, me poly kryo kai xioni kapou stin Voreio Ameriki. I Anna itan koukla, eixe kastana mallia me boukles kai forouse dyo katapliktika foremata: mia galazia toualeta kai mia me emprime sxedio fidiou kai anoikti sto plai. Kai nai, i kyria Sofia itan ekei oxi san bodyguard i manager opos anefera gia plaka, alla san mana i opoia eixe akolouthisei tin anerxomeni kori tis s'ena makrino taxidi, tin voithouse na ntythei, na ginei pio omorfi kai kathismeni sto theoreio epsaxne me xara na ksexorisei kapoia atoma pou eixan paei sto theatro gia tin kori tis ki oxi gia ton megalo Pario.
Eimai sigouros oti ki i idia tha thymatai tin tournee afti, ta en logo foremata kai to fovero kryo, idios ekeino pou fovotan oti tha evriske ston epomeno stathmo, ston Canada.
Den yparxei oute ena gramario fantasias sta anotera. Einai ola gegonota.

Anonymous said...

DETECTIVE REPORT.

APO XTES PARAKOLOUTHO TO SPITI TIS ANNAS STA PERVOLIA, KE DEN EXOUN ANAPSI TA FOTA KATHOLOU SE ANTITHESI ME TO SAVATOKIRIAKO POU ITAN ANAMENA 24 ORES TO 24ORO.

THA PREPI NA EXI FIGI PEDIA APO LARNACA TOULAXISTON. AVRIO THA TO EPIVEVEOSO APO ALLOUS GITONES ;)

CHEERS

ANNA OPOU KE NA ISE NASE KALA

AnonymousPervolia

Anonymous said...

EMATHA APO EKSADELFI TIS ANNA POU MENI KONTA STO SPITI TIS ANNA STA PERVOLIA OTI I ANNA EFIGE APO KIPRO XTHES XARAMATA. ITAN EDO GIA 4 MERES MOU IPE. KE DEN GNORIZI POU VRISKETE AFTI TIN STIGMI (MALON DEN ITHELE NA MOU PI)

ARA I APOSTOLI MOU O DETECTIVE TELIONI EDO.

I ANNA DEN VRISKETE KIPRO AFTI TI STIGMI EXI FIGI.

AnonymousPervolia

Anonymous said...

Εβλεπα στο youtube το αποσπασμα της συναυλειας της Αννας στο Ηρακλειο που ερμηνευε το "ητανε μια φορα" του Αρχαγγελου των Ανωγειων και της Κρητης. Ξαναζησα το παλμο της συναυλειας-βασικα ποτε δεν τον ξεχασα. Ειμουν εκει και ανατριχιαζα καθως εβλεπα μια σπουδαια ερμηνευτρια να τραγουδα ενα μεγαλο κομματι ενος μυθικου ανθρωπου .. θα κινδυνολογισω λεγοντας πως μονο μια Βισση θα μπορουσε να κανει 7.000 ανθρωπους να γοητευονται με οση ενταση θα μπορουσε κι ο ιδιος ο Ξυλουρης να καταφερνε. Και τα καταφερε τοτε στο παγκρητειο. Θελω πολυ να ερθει ξανα στη Κρητη.

Anonymous said...

Efxaristoume Anonyme apo tin Kriti. Epitelous ena post me pathos, pou milaei gia mia sygkekrimeni stigmi i opoia eimai sigouros sygklonise ton kosmo pou eixe tin efkairia na tin zisei kai na tin apolafsei. Ena post pou mas emathe kati, mia pliroforia pou polloi agnoousame ki arketoi tha thelame na gnorizoume. Tha psakso gia to apospasma sto Youtube.
Ean den kano lathos einai i defteri fora pou anaferesai stin sygkekrimeni synavlia. Nasai kala.