Monday, July 26, 2010

ΜΙΑ ΦΩΤΟ.. Μια Ανάμνηση - Ένας Τρελός για την Βίσση ... Θυμάται

Το 1981, η Αννα Βίσση έκανε τη μεγάλη στροφή στην καριέρα της εμφανισιακά αλλά και από πλευράς ρεπερτορίου. Από τα λεγόμενα «ποιοτικά» τραγούδια και τα... καφτάνια πέρασε στα «εμπορικά» και άρχισε να βγαίνει με άλλο πιο μοντέρνο λουκ. Μη φανταστείτε βεβαίως ότι έκανε σπουδαίες αλλαγές στην εμφάνισή της (όπως αυτές που είδαμε στη δεκαετία του ’90), αλλά οπωσδήποτε άρχισε να φροντίζει περισσότερο το μακιγιάζ, τα μαλλιά και το ντύσιμό της
...

Τότε τη γνώρισα για πρώτη φορά από κοντά. Δούλευα στο «Αθηνόραμα» έχοντας τη στήλη της κριτικής κέντρων και η διευθύντρια και ψυχή του περιοδικού Αννη Ηλιοπούλου με έστειλε στο music hall «Διογένης» του Γιάννη Παπαθεοχάρη για να δω το πρόγραμμα και να γράψω τη γνώμη μου. Η Αννα Βίσση έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε μεγάλη πίστα, αλλά δεν ήταν ακόμα το πρώτο όνομα στο συγκεκριμένο μαγαζί. Ο Γιάννης Πάριος και η Λίτσα Διαμάντη, που είχαν βεβαίως μεγαλύτερη προϋπηρεσία από εκείνη στο είδος, κατείχαν τα πρωτεία. (Την επόμενη όμως σεζόν, συνεχίζοντας στο ίδιο κέντρο, έγινε και εκείνη πρώτο γυναικείο όνομα, με δεύτερη την Αντζελα Δημητρίου, ενώ τη θέση του πρώτου ανδρικού ονόματος στο σχήμα πήρε ο Φίλιππος Νικολάου).

Να τι έγραψα μεταξύ άλλων στην κριτική μου για την Αννα Βίσση: «Πανέμορφη, με μαλλί περμανάντ και πολύ σικ μοντέρνα αμφίεση, βγήκε στην πίστα και έγινε ο χαμός! Εκτός από τις παλιότερες επιτυχίες της, τραγούδησε και τραγούδια του νέου της δίσκου “Ναι”, που περιλαμβάνει διασκευές αγαπημένων τραγουδιών του Ζιλμπέρ Μπεκό, της Μπάρμπρα Στρέιζαντ και άλλων ξένων ερμηνευτών αλλά και εντελώς δικά της πολύ ωραία κομμάτια. Οταν όμως ερμήνευσε το καινούργιο τραγούδι της “Οσο έχω φωνή”, σείστηκε το μαγαζί από τα χειροκροτήματα, ενώ ο λουλουδοπόλεμος των πρώτων τραπεζιών έφτανε στο έπακρο. Μάλιστα, κάποιος γνωστός θαμώνας της που τη θαύμαζε τόσο πολύ παρήγγειλε στις λουλουδούδες να γράψουν το όνομά της στην πίστα με γαρίφαλα...».

Εκείνη την περίοδο, η Αννα Βίσση «τα έφτιαξε» με τον μοιραίο άντρα της ζωής της, τον Νίκο Καρβέλα. Το ειδύλλιό τους πλέχτηκε στα καμαρίνια του «Διογένη». Ο συνθέτης ερχόταν στο μαγαζί για να βλέπει μια Αγγλίδα χορεύτρια με την οποία συνδεόταν και τελικά κατέκτησε την Αννα και τούμπαλιν!

ΥΓ.: Πριν από τριάντα χρόνια, η Αννα Βίσση στο σπίτι της με τσιγάρο στο χέρι ξεφυλλίζει ένα βιβλίο.

espresso

4 comments:

Anonymous said...

kexo tosa na thimame apo sena....

apo tote trelene tou fan lol

Anonymous said...

xronia p ta zisame mz ena,ena...ores siopiles k vradia eroteumena...k olo me rotas p pigane xamena...;p;p

loucas said...

teleio...apla teleio..

Antoniaaaaaa said...

θεα η γυναίκα!