Χωρίς πολλά φρου φρου και αρώματα, αλλά με μεγαλύτερο όπλο της φωνή της, η Άννα Βίσση αποδεικνύει γιατί είναι η μεγαλύτερη σταρ τα τελευταία χρόνια σε αυτή τη χώρα. Η παράσταση “Δώδεκα” στο REX παίζει να είναι και ότι καλύτερο έχω δει εδώ και χρόνια.
Από τον Πέτρο Κωστόπουλο pkool.gr
Μετά τη συνέντευξη που κάναμε στον ΑΝΤ1 η Άννα Βίσση με κάλεσε,... επιμένοντας, να πάω να δω το νέο της πρόγραμμα στο REX. Δεν είμαι για πολλά-πολλά αυτό τον καιρό,ούτε για πολλές εξόδους, ούτε για μαγαζιά, αλλά στην Άννα -που μου προσέφερε μάλλον την καλύτερη συνέντευξη της εκπομπής μου- δεν μπορούσα να αρνηθώ. Και καλά έκανα. Γιατί πέρασα το καλύτερο βράδυ που έχω περάσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια σε νυχτερινή έξοδο. Το όλο στήσιμο που το έχει επιμεληθεί η Μυρτώ Κοντοβά ήταν μέσα στα πλαίσια που πρέπει μια μεγάλη τραγουδίστρια, όπως η Άννα κατά τη γνώμη μου, να εμφανίζεται, αλλά ακόμα περισσότερο ήταν μέσα στο πνεύμα της εποχής. Κουλαριστό, σεμνό, κλαμπάτο. Ούτε χορεύτριες, ούτε ενυδρεία, ούτε μπαλέτα, ούτε γερανοί, ούτε ιπτάμενοι Spiderman, ούτε όλες αυτές οι μαλακίες που τα προηγούμενα χρόνια αποτελούσαν το συστατικό της μεγάλης πίστας.
Καταρχήν δεν υπήρχε μεγάλη πίστα. Ούτε κάποιο σκηνικό, απλά υπήρχαν ορισμένα γκράφιτι πίσω από την ορχήστρα και μια κουρτίνα μπροστά, που θύμιζε αμερικάνικες εκπομπές της δεκαετίας του ’50. Η ορχήστρα που συνόδευε την Άννα, αλλά και την υπέροχη Μαίρη Λίντα, με τα τύμπανα και με τις ωραίες φατσούλες, σου θύμιζε έντονα ορχήστρα λατινοαμερικάνικου κλαμπ. Ακόμα και τα φορέματα που έβαλε η ίδια ή τα τζιν ήταν στο ίδιο πλαίσιο. Ήρεμα, κομψά και μετρημένα. Το κατάλαβες από την αρχή που έπαιξε το “Δώδεκα” και το διασκεύασε με ένα κομμάτι της Madonna. Μόνη επάνω στη σκηνή, έχοντας δίπλα της το πολύ-πολύ ένα μπουζούκι ή τον Στέλιο Φράγκο, έναν φοβερό κιθαρίστα-σταρ (είναι και ο κιθαρίστας του Τζιμάκου του Πανούση) έδινε ρέστα σε ότι κι αν τραγούδαγε – από χαβαλέ αμερικάνικη ντίσκο μέχρι τζαζ και μπλουζ. Εννοείται και όλα τα μεγάλα ελληνικά λαϊκά κομμάτια που τραγουδάει εδώ και 30 χρόνια.
Η Άννα μας πέταξε τα μάτια έξω με τις ερμηνείες της. Ήταν η καλύτερη Βίσση που έχω δει τα τελευταία 10 χρόνια. Και η φωνή καμπάνα, είχαμε ανοίξει το στόμα και τη χαζεύαμε. Βρήκα πάρα πολύ έξυπνη της ιδέα να φέρει την υπέροχη και ακόμα τσαχπίνα Μαίρη Λίντα. Κάποτε ο Μανώλης Χιώτης και άντρας της ζωής της, ήταν ο πρώτος που έφερε Ευρωπαϊκούς ήχους πάνω στο λαϊκό τραγούδι. Ήταν τρομακτικός συνθέτης και μπουζουκοκιθαρίστας. Έβλεπες να τραγουδάει μια 74χρονη κυρία, να χορεύει ακόμα το ωραίο μάμπο της και οι πιτσιρικάδες από κάτω να εκστασιάζονται.
Εγώ αυτό το στυλάκι το ήθελα μια ζωή, γιατί είχα σιχαθεί τις υπερπαραγωγές. Άλλωστε το μαγαζί που είχα περάσει καλύτερα στο παρελθόν ήταν οι Χάντρες όπου τότε 3 νέα παιδιά, οι δύο άγνωστοι Νατάσσα Θεοδωρίδου και Αντώνης Ρέμος, μαζί με έναν γωνστό, τον Λάμπη Λιβιεράτο, έβγαιναν σε μία σκηνή, τα έχωναν με τις φωνάρες τους και εμείς καθόμασταν σε μικρά τραπέζια με ξύλινες καρέκλες. Μετά πλάκωσε το Λας Βέγκας και έγινε η σκηνή τσίρκο! Η επιστροφή της Άννας στις ρίζες και του λαϊκού, αλλά και του κλαμπ, άργησε αλλά ήρθε. Εγώ της το έλεγα χρόνια, αλλά δεν με άκουγε. Συνήθως οι καλλιτέχνες κολλάνε σε ένα στυλ που έχουν δουλέψει κάποια στιγμή και δεν αλλάζουν με τίποτα. Εγώ ας πούμε πέρσι, που τραγούδαγε με τον Σάκη, δεν πάθαινα και τίποτα. Έμοιαζε σαν να ήταν αλλού…
Να καταλάβεις ότι η καλύτερη στιγμή της βραδιάς ίσως είναι όταν η ίδια τραγουδάει υπέροχες μπαλάντες με συνοδεία μόνο ενός πιάνου και μιας άρπας. Είναι και η στιγμή που καταλαβαίνεις το γιατί πέρα από τους έρωτες, τα σκάνδαλα, τα εξώφυλλα, η Άννα είναι η μεγαλύτερη σταρ όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί επέτρεψε στον εαυτό της να βγει μπροστά με ότι καλύτερο έχει πάνω της, που είναι κυρίως η φωνή της, αλλά και το στυλ της. Η κίνησή της, τα χέρια της, χωρίς χορευτικά και χωρίς κωλοτούμπες. Έμοιαζε νέα γυναίκα, γιατί έβγαζε μια νέα όμορφη γυναίκα. Η φωνή σκότωνε. Και μην πιστέψετε ότι επειδή εγώ δίνω έμφαση στο κουλ, στους χαμηλούς τόνους και την ερμηνεία, ότι ταυτόχρονα δεν γίνεται κόλαση μέσα στο μαγαζί και με τα dance κομμάτια. Είναι πολύ καλό και του γκρουπάκι που παίζει μαζί της, οι Wedding Singers, με δυνατό ηλεκτρικό ήχο, πολύ beatατο, με ωραίες φατσούλες και ωραίο styling. Αυτό ήταν όλο. 20 λεπτά Wedding Singers, 40 λεπτά Μαίρη Λίντα και 4 ώρες Άννα Βίσση – σκέτη και υπέροχη. Και χάρηκα που βγαίνει η ίδια και τραγουδάει στις 12, γιατί αυτή η μαλακία που για να δεις τον σταρ πρέπει να περιμένεις να πάει 2 και 3 το πρωί έχει παραγίνει. Λες και δεν έχουμε δουλειές ή σπίτια και είμαστε για να ξημερωνόμαστε στα μπουζουξίδικα.
pkool.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Poli sostos o Kirios Kostopoulos... Orea kai eustoxi kritiki. A re Anna makari na sinexiseis etsi.....
Παρότι δεν τον πάω μία... Καλά τα λέει! Δεν έχω ακούσει κακό λόγο ούτε από έναν για το φετινό πρόγραμμα. Όλοι έχουν μείνει με το στόμα ανοιχτό. Και με μια Άννα που είναι καλύτερη από ποτέ! Πώς τα καταφέρνει κάθε φορά... δική της υπόθεση! Εμείς απλά την ευχαριστούμε και... ζούμε για να την ακουμε!!!
kanena videoclip annoula mou 8a doume fetos????
Post a Comment