Monday, August 22, 2011

Ναταλία Γερμανού : Βίσση-Καρβέλας, οι σαρωτικοί «Down Town»

Μία αποκαλυπτική συνέντευξη για μερικούς από τους φίλους της παραχώρησε η Ναταλία Γερμανού σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό. Η παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός μίλησε στο «Down Town» για την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα.

«Μια φορά κι έναν καιρό, έχω δραματικά και οδυνηρά χωρίσει μετά από εξαετή συμβίωση... Δουλεύουμε με τον Νίκο Καρβέλα και την Άννα Βίσση, εγώ γράφω με πόνο τα “Σεντόνια” και το δραματικό “Γέμισε άδειες κούτες το σαλόνι και μια άλλη θέα από το μπαλκόνι”. Πάω τους στίχους με βουρκωμένα μάτια. Ο Νίκος είναι στο μαύρο, γλιστερό του πιάνο με την ουρά και με ακούει όλο κατανόηση. Εγώ η χωρισμένη του λέω πως θέλω μια ροκ μπαλάντα, σαν το “Is this love” των Whitesnake. Με κοιτάει με συμπόνια και μου λέει “Σε παρακαλώ! Εσύ μείνε ήσυχη”. Έμεινα ήσυχη εγώ και τη συνέχεια την ξέρετε! Το τραγούδι έγινε τσιφτετέλι, με την Άννα να τα δίνει όλα, “τώρα καίω την καρδιά μου, καίω και τα όνειρά μου” και όπααα! Μόλις το άκουσα αυτό το τσιφτετέλι της πυρκαγιάς, έκλαιγα και η Άννα θυμάμαι με παρηγορούσε και μου έλεγε “όχι, όχι, έλα, βρε αγαπούλα, είναι πολύ σουξέ, μην κάνεις έτσι”»...
zougla.gr

1 comment:

Anonymous said...

Να της γράψει τώρα λοιπόν εκείνη τη version μπαλάντα που θέλει με τους ίδιους στίχους. Ε;