Monday, October 29, 2012

H Άννα Βισση στο Life & Style! [Νοέμβριος 2012]













Μια συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης έδωσε η Άννα Βίσση, που δεν δίστασε να μιλήσει… για τα ΠΑΝΤΑ!

Η τραγουδίστρια, κάνει την αυτοκριτική της, παραδέχεται πως είναι πολύπλοκος άνθρωπος, και πως… βαριέται ν΄ακούει τα τραγούδια της!

Στα 54 της, λέει πως είναι workaholic και όχι μόνο στη δουλειά της:

«Όταν ηρεμώ, μπορώ να βασανίσω την ψυχή μου και με άλλα πράγματα. Μου αρέσουν οι κουβέντες με φίλους, πράγματα που ερεθίζουν την κρίση μου, μου αρέσει η ανάλυση των πληροφοριών που παίρνουμε από ένα ταξίδι, από τη ζωή γενικά, από ένα τσακωμό, από το παιδί μου, από έναν καλό φίλο».

Τι βλέπει όμως στα όνειρα της και ποιος είναι ο χειρότερος εφιάλτης της;

«Οι χειρότεροι εφιάλτες μου έχουν να κάνουν με πνιγμούς. Φοβάμαι το νερό, έχω τραύμα με αυτό, και πάντα βλέπω ότι πεθαίνω από πνιγμό, αν και στο τέλος γλυτώνω! Λένε ότι όταν είσαι ανάμεσα σε νερό, σημαίνει ότι θέλεις να βρεις την ελευθερία σου, τον εαυτό σου…»

«Δεν τα έχω όλα»

«Στιγμιαία είμαι ελεύθερη. Και δεν είμαι ακριβώς ο άνθρωπος που τα έχει όλα. Έχω όλα όσα θέλω για να είμαι κοντά στην οικογένεια μου και να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Δεν τα έχω όλα».

Τι της λείπει;

«Δεν μου λείπει τίποτα. Μου λείπει λίγη ησυχία και αυτοσυγκέντρωση. Να έχω λίγο χρόνο να καταλαγιάσει αυτό το πράγμα, που εντέλει αγαπώ πολύ να κάνω. Είναι το ναρκωτικό μου, η δουλειά μου. Δεν μου αρέσουν τα ψεύτικα ναρκωτικά, μου αρέσουν τ΄αληθινά. Αλλά δεν παύει να σου προσδίδει άγχος».

«Δεν με πειράζει να τα χάσω όλα»

«Δεν με πειράζει να τα χάσω όλα και να ξαναρχίσω από την αρχή, γιατί πιστεύω στον εαυτό μου, στις δυνάμεις μου, πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι που με αγαπάνε, κι αν χρειαστώ τη βοήθεια τους θα την έχω. Είμαι αλήτισσα πάντως. Είμαι τυπάκι και ξέρω να ζω και με το τίποτα».

Τι απαντά όμως στα 3.223 ευρώ που δήλωσε ως εισόδημα για το 2009;

«Είμαι άνθρωπος τίμιος στις συναλλαγές μου. Μείνετε ήσυχοι. Είμαι απολύτως νόμιμη, πληρώνω πολλά λεφτά στην εφορία. Πληρώνω όλα όσα πρέπει να πληρώσω».

«Με βαράνε γιατί πουλάω»

«Όταν ρωτάω άγνωστους ανθρώπους που συναντώ, “γιατί ρε παιδιά με βαράνε έτσι;”μου απαντάνε “γιατί πουλάς Άννα μου”. Ε, λοιπόν, ευχαριστώ που με θεωρείτε τόσο σταρ, αλλά μη με βαράτε τόσο άδικα!»

«Είμαι ενοχική»

«Κυρίως με την κόρη μου. Στη δουλειά μου δεν νιώθω ενοχική. Τουναντίον είμαι πολύ απαιτητική, με τους συνεργάτες μου, αλλά όχι με την έννοια της bitch». Άλλωστε όπως λέει, ο πρώτος άνθρωπος στον οποίο φοβάται ότι θα λογοδοτήσει, «είναι η Σοφία».

Όσο για το ποιες είναι οι δυο γυναίκες τις οποίες θαυμάζει;

«Η μάνα μου και η κόρη μου», λέει.

Τέλος, στέλνει και το δικό της μήνυμα, λέγοντας πως:

«Είμαι καλός άνθρωπος, και μπορεί αυτό να μην το ξέρει ο κόσμος»!

No comments: