Friday, October 14, 2011

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΟΣΟ ΕΧΩ ΦΩΝΗ"

Η Άννα Βίσση μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook έδωσε την απάντησή της σε όλους αυτούς που "σοκαρίστηκαν" με το πρώτο επεισόδιο του "Όσο έχω φωνή" και ιδιαίτερα σε όσους σχολίασαν αρνητικά τις σκηνές με τον πατέρα της! Συγκεκριμένα έγραψε:

"Χαίρομαι ειλικρινά για το πώς αγκαλιάσατε όλοι σας αυτή μου τη διαφορετική "δουλειά"...
Γιατί ένιωσα έντονα να καταλαβαίνετε πως αυτό που έδωσα δεν ήταν διόλου ψεύτικο και δεν είχε πρόθεση άλλη από το να πω την ιστορία μου, για όποιον ενδιαφέρεται να την ακούσει και να την παρακολουθήσει μέσα από έναν αλλιώτικο, για τα μέχρι τώρα δεδομένα, τρόπο… Ήμουν σίγουρη για τις τόσο "προβλέψιμες" αρνητικές ...αντιδράσεις (αλίμονο αν δεν είχε) και μάλιστα από τους ίδιους "προβλέψιμους" συγκεκριμένους παρουσιαστές ή "σχολιαστές" όπως θέλουν να λέγονται. Αλλά δε θα 'ταν επουδενί ο λόγος αυτός για να μην κάνω κάτι που εγώ η ίδια ήθελα και ήμουν σίγουρη γι' αυτό με το χέρι στην καρδιά. Όμως η αλήθεια είναι πως λυπήθηκα που άκουσα κάποιους να ρίχνουν "λάσπη" και "δηλητήριο" για τις σκηνές που είδαν ας, πούμε, με τον πατέρα μου… Λες και η ασθένεια είναι ένα ταμπού, κάτι ειδεχθές και κακό που πρέπει να το κρύβουμε, να μη μιλάμε γι' αυτό και προς Θεού, να μην το δείχνουμε στην τηλεόραση. Δεν τα πιστεύω εγώ αυτά. Όπως όλοι μας έχω μια οικογένεια με μπαμπά, μαμά, αδέλφια, συγγενείς και μια κόρη. Θεωρώ πως θα 'ταν λάθος μου να μην υπάρχει στην ιστορία μου ο μπαμπάς μου που μπορεί να μην είναι σε θέση να φοράει κοστούμι και να βγει στην τηλεόραση να μιλήσει αλλά υπάρχει, χαμογελάει, και είναι ευτυχισμένος που οι άνθρωποί του είναι κοντά του για να τον βοηθούν και να τον λατρεύουν. Όχι μόνο δεν "ξεπούλησα", όπως πολύ άστοχα ειπώθηκε, τον πατέρα μου αλλά έδειξα πόσο περήφανη είμαι γι' αυτόν. Συγνώμη παιδιά αλλά ένιωσα πως ήθελα να υπερασπιστώ ΜΟΝΟ αυτό. Θα συνεχίσω να παρακολουθώ τι μου γράφετε στα twitter και facebook. Μαθαίνω από σας, αισθάνομαι, παίρνω κι άλλη δύναμη, όπως ακριβώς πολλοί μου λέτε ότι παίρνετε κι εσείς από μένα. Κι είστε τόσοι πολλοί και αληθινοί που οι "κακοί" εκμηδενίζονται, τους σβήνετε. Άλλωστε αυτό το έκανα για σας και για μένα με πολλή αγάπη αυτή τη φορά, κέφι και χιούμορ έχοντας στο πλευρό μου πολύ ταλαντούχους και σοβαρούς συνεργάτες, το ξέρετε! Ευχαριστώ, λοιπόν, και γουστάρω πολύ που το αγαπήσατε με τόσο πάθος.

Υποκλίνομαι στην αγάπη σας!

Άννα"

No comments: