Sunday, February 21, 2010

Αννα Βισση - LIFE STYLE , ALTER


7 comments:

Anonymous said...

ante re geloie!

Anti-malaktiko said...

Kaleeeeeee? O Sahler!!! Nomiza oti se eixan faei oi araxnes esena, zeis? Etheathis na skizeis to kompinezon sou sto Arena tragoudwntas tis tsoules tis proalles, opote mi mas polykouniesai kai kseroume ti koudounistra eisai!

anti-malaktiko said...

Penintara ksepenintara, egw den gyrnw dw ki ekei na klaiw ti moira mou pou den mou petyxe i egxeirisi! Ante ksekoumpisou apo dw, apotiximeni eks-adelfi tis Gwgws Mastrokwsta...

Anonymous said...

Malher76 min akous kanena, synexize na grafeis. Exoume varethei to kathimerino Vissiko livanisma, ligos antilogos den kanei kako.

Anonymous said...

Πας καλά ρε ξελιγομένε/η ανώνυμε/η; Αντίλογος είναι να χαρακτηρίζεις γριά κι αποτυχημένη Εκείνη που λατρεύουν οι 9,5 στους 10 εδώ μέσα; Αντίλογος είναι να πει τη γνώμη του με σοβαρότητα και επιχειρήματα πάνω σε κάτι που διαφωνεί, όχι να βρίζει.

Τώρα αν εσύ γουστάρεις για... άλλους λόγους τον εν λόγω "κύριο", κάνοντας κλικ πάνω στο nickname του, θα βρεις το msn του. Καν' τον add και έκφραζε εκεί τον Έρωτά σου.

Anonymous said...

Α πάνε κουρέψου ρε καημένε! Για την ηλικία της πες ό,τι θες. Οι κακιασμένες αδερφές πάντα ζηλεύουν τις ωραίες γυναίκες. Για τη φωνή της όμως, ό,τι και να πεις, σε διαψεύδουν ως κι οι εχθροί της. Είναι και θα είναι από τις ωραιότερες φωνές όσο κι αν χτυπάς τον αραχνιασμένο κώλο σου κάτω...

Anonymous said...

Α ρε Mahler! Πήγα να σε βρίσω πάλι αλλα εικλικρινά, σκέφτηκα κάτι και άλλαξα γνώμη. Ότι την μισή και πλέον ζωή σου την πέρασες με τη σκέψη "είμαι ή δεν είμαι πούστρα; Θέλω ή δεν θέλω να τον πάρω; είναι ή δεν είνα κακό;" Και μόλις το αποφάσισες κι έλυσες το δίλλημα, ξάφνου άλλο αγκάθι βρέθηκε να σε βασανίσει: "Είμαι ή δεν έιμαι Βισσικιά; Όχι, δεν είμαι! Και καλά, αφού δεν είμαι, γιατί μου έχει γίνει έμμονη ιδέα και τη σκέφτομαι συνέχεια και θέλω να της μοιάσω! Αχ θα τρελαθώ η έρμη..."!

Κουράγιο κοπέλα μου και περαστικά! Απλά ηρέμησε κι απόλαυσε τη Θεά! Δεν είναι ανάγκη να την προσκυνάς κρυφά!