Το story μπορεί να θυμίζει απλοϊκό παραμύθι αλλά η απόδοσή του ήταν καλοδουλεμένη. Μια μάγισσα (Εβελίνα Παπούλια) καταδικάζεται σε θάνατο από την καλοσυνάτη βασίλισσα (Άννα Βίσση) για τις σατανιστικές της πράξεις και τους φόνους αθώων ανθρώπων. Την ώρα που καίγεται στην πυρά επί σκηνής (ναι, το είδαμε και αυτό), ουρλιάζει στην τρομαγμένη βασίλισσα πως σε μια άλλη ζωή θα ξανασυναντηθούν. Πράγμα που έγινε αιώνες αργότερα σε μια θεατρική ομάδα της Νέας Υόρκης. Και η ώρα της εκδίκησης έρχεται…
Και από την πρωταγωνίστρια Άννα Βίσση, στον Παναγιώτη Πετράκη. Με ιδιαίτερη κίνηση, ένταση στη φωνή και μεγάλο πάθος, ο Παναγιώτης Πετράκης, φαίνεται πως κέρδισε το στοίχημα του απαιτητικού του ρόλου. Αν και συχνά υπερβολικός στην ερμηνεία του, η υπερπροσπάθειά του επί σκηνής φαίνεται πως αναγνωρίστηκε από το κοινό με ένα ζεστό και με διάρκεια χειροκρότημα. Ειδικά στα σημεία εκείνα, όπου ο Πετράκης υποδυόταν τον κυριευμένο από τον σατανά σκηνοθέτη, η πειστικότητά του ίσως ξένισε κάποιους ενώ παράλληλα εντυπωσίασε άλλους…
Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ και στην Εβελίνα Παπούλια. Σε έναν ρόλο αρκετά απαιτητικό ως προς την κίνηση, η Παπούλια φάνηκε πως εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο τις σπουδές της πάνω στον χορό και την κινησιολογία, δίνοντας ένα άρτιο αποτέλεσμα.
Όπως φανερώνουν οι αριθμοί, πρόκειται όντως για μία υπερπαραγωγή με περισσότερες από 20 εναλλαγές σκηνικών, 250 εντυπωσιακά κοστούμια αλλά και πρωτοποριακά για τα ελληνικά δεδομένα εφέ. Με 24 ηθοποιούς – χορευτές και ορχήστρα 13 μουσικών, το κοινό πραγματικά απολαμβάνει μια παράσταση που κάλλιστα θα μπορούσε να σταθεί στο σανίδι βρετανικών θεάτρων.
Και τι δεν είδαμε επί σκηνής. Την Εβελίνα Παπούλια ως μάγισσα να «καίγεται» σε πραγματικές φλόγες, τη δυνατή βροχή να πέφτει επί σκηνής, την Άννα Βίσση (με τη βοήθεια γερανού για τους πιο παρατηρητικούς) να πετά στο κενό υπό τις εντολές του κυριευμένου από τον διάβολο σκηνοθέτη-συντρόφου της, το απόκοσμο σκηνικό των σατανικών οργίων να μετατρέπεται σε παλάτι και στη συνέχεια σε αίθουσα βασανιστηρίων παλιού κάστρου, και, και, και…
Με το τέλος της ομολογουμένως μεγάλης σε διάρκεια παράστασης, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως το μισό θέατρο όχι μόνο ξέσπασε σε παρατεταμένο χειροκρότημα-αποθεώνοντας κυρίως την Άννα Βίσση-αλλά χειροκροτούσε όρθιο ως ένδειξη ενθουσιασμού, σφύριζε και παραληρούσε. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε πως η star Άννα Βίσση, έχει ισχυρό fun club μέσα στα χρόνια, πράγμα που θα διαπιστώσει και όποιος παρακολουθήσει την παράσταση έστω και 22 χρόνια μετά την πρεμιέρα της…
No comments:
Post a Comment