Wednesday, February 16, 2011

Άννα Βίσση:Τι θα δούμε στο ριάλιτι που ετοιμάζει εδώ και 3 χρόνια

Η Άννα Βίσση αποκάλυψε σε ραδιοφωνική της συνέντευξη όλα όσα θα δούμε στο "rockumentary" για τη ζωή της:

«Εδώ και 3 χρόνια γυρίζουμε. Τα γυρίσματα αφορούν τη ζωή μου εδώ και 3 χρόνια. Στιγμές που ζω και δεν φοβάμαι να δείξω στον κόσμο, μια αλήθεια που δεν έχει σκοπό ούτε να σοκάρει ούτε να προκαλέσει. Θα ‘θελα ο κόσμος να τα δει αυτά. Δεν ξέρουμε ακόμα πόσα επεισόδια θα είναι, θα είναι αρκετά. Ξεκινάμε τον Μάρτιο, 16 Μαρτίου έχει τοποθετηθεί η πρεμιέρα και ο τίτλος του θα είναι “Όσο Έχω Φωνή”. Δεν είναι απλά γιατί υπήρχε ένα τραγούδι που έχει γράψει ο Φίλιππος Νικολάου. Αυτό το κομμάτι μας έδωσε την ιδέα και πάλι η Κριστίν το διάλεξε γιατί λέει ότι όσο έχω φωνή θα τραγουδάω και υπονοεί ότι όσο έχω φωνή θα λέω πράγματα και θα έχω άποψη και θα μπορώ να βγαίνω και να λέω από φιλοσοφίες μέχρι αμπελοφιλοσοφίες».

Τι θα δούμε στα επεισόδια;...

«Και τη γυμναστική θα έχει μέσα γιατί είναι η προετοιμασία. Είναι στο επεισόδιο ας πούμε που αφορά στην προετοιμασία όλου του Αρένα και πως έγινε, τις πρόβες, τις εντάσεις. Θα δούμε γεγονότα που πραγματικά συνέβησαν. Πολλές φορές ξέχναγα ότι με τραβάει κάποια κάμερα, είχα κάμερα στο αυτοκίνητο, στο σπίτι μου. Πολλές φορές υπήρχε απλά πατημένο ένα κουμπί και δεν υπήρχε καν άνθρωπος. Θα δείτε πρόβες που κάναμε με τον Σάκη στην κουζίνα μου, στο σπίτι του, στο “Αρένα”. Θα με δείτε να κάνω και μαθήματα ποδοσφαίρου με τον Σισέ που είναι ένας εξαιρετικός τύπος. Και Gaultier στο Παρίσι. Ο Jean Paul είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και ζωντανός θρύλος που είναι μεν πολλά χρόνια αλλά είναι ακόμα τόσο νέος και ζωντανός και υπέροχος και ταλαντούχος».

Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/2011/02/3_15.html#ixzz1E65gPGgT
Under Creative Commons License: Attribution

No comments: