Wednesday, April 27, 2011

Άννα Βίσση Unplugged - Κύπρος 27/4/2011

Sophia-Foundation Donation HERE

















Analyse Chris* - antidoto1980.blogspot.com POST - READ




O Giorgos Tsalikis sto Dimotiko Theatro Strovolou sti filanthropiki sinaulia tis Annas Vissi





fannatics.gr post :
Η Άννα Βίσση ολοκλήρωσε πριν από λίγο τη φιλανθρωπική συναυλία της στην Κύπρο και για μία ακόμα φορά απέδειξε την ανεκτίμητη καλλιτεχνική της αξία ερμηνεύοντας κάποια από τα σημαντικότερα τραγούδια των μεγαλύτερων συνθετών και στιχουργών της ελληνικής μουσικής!

Η βραδιά ξεκίνησε λίγο μετά τις 9 με τη Μαρίνα Σιακόλα του "Sophia Foundation" να μιλάει για την απόφαση της Άννας να επισκεφτεί την Κένυα: "Όταν η Άννα μου ανακοίνωσε ότι θέλει να πάει στην Κένυα έμεινα άφωνη. Όταν στο αεροδρόμιο μου ζήτησε να πάει αμέσως στην πιο επικίνδυνη πόλη της Κένυας, με άφησε ξανά άφωνη. Μιλούσε με τα παιδιά, τους περαστικούς, έμπαινε στις παράγκες..."

Η Άννα κάνει την εμφάνισή της στη σκηνή και ερμηνεύει a capella το τραγούδι "Για ένα όνειρο ζούμε".

Στη σκηνή υπάρχει ένα μεγάλο πιάνο, άρπα, κιθάρες, μπάσο, μπουζούκι και ντραμς ενώ στο videowall προβάλλεται slideshow με φωτογραφίες από την Κένυα.

"Αυτό που αισθάνθηκα εγώ, πέρα από το σοκ και την αμηχανία, ήταν ντροπή και ενοχή. Αισθάνθηκα ένοχος σαν άνθρωπος. Μετά η ενοχή έφυγε και κατάλαβα ότι πρέπει να φανώ χρήσιμη." είπε η Άννα για την επίσκεψή της στην Κένυα και για την απόφασή της να βοηθήσει στην ανέγερση ενός ορφανοτροφείου εκεί κάνοντας αυτή τη συναυλία.

Η Άννα τραγουδά το "Kothbiro" μαζί με τον Στυλιανό, έναν έγχρωμο νεαρό από την Τανζανία, που σπουδάζει στην Κύπρο με τη βοήθεια του Μητροπολίτη Κένυας Μακάριου, ο οποίος παρακολουθεί τη συναυλία.

"Εμένα με λένε Άννα. Είμαι η Άννα Βίσση (με παχύ "σ") του Νέστορα και της Σοφίας και γεννήθηκα στη Λάρνακα στα μισά του περασμένου αιώνα".

Η Άννα κατά τη διάρκεια της παράστασης μιλάει για τη ζωή της συνδέοντας έτσι τα τραγούδια.

"Πήγα να συναντήσω το όνειρό μου!" είπε για τη μεταφορά της μαζί με την οικογένεια της από την Κύπρο στην Αθήνα στις αρχές της δεκαετίας του '70.

"Μέτοικος", "Παραμύθι ξεχασμένο" και "Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή" (Πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης 1977)

"Μετά το βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Νίκο Ξυλούρη, που μου είπε: "Ήσουνα πολύ καλή! Θέλω να έρθεις μαζί μου στην Κρήτη." Κι έτσι φύγαμε για περιοδεία στην Κρήτη. Γεια σου Νικόλα!" είπε η Άννα και τραγούδησε το "Ήτανε μια φορά".

Συνέχισε τραγουδώντας δακρυσμένη το παραδοσιακό κυπριακό τραγούδι "Τέσσερα τζιαι τέσσερα" και τον "Αύγουστο" για το Νίκο Παπάζογλου όπως είπε...

"Αγάπησέ με" - "Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου" - "Παραλύω" - "Μέταλλο" - "Μην ψάχνεις την αγάπη" - "Μες σ' αυτή τη βάρκα" - "Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου" και "Μην τον ρωτάς τον ουρανό" λέγοντας ότι έχει κάνει tattoo στην πλάτη της τους στίχους αυτού του τραγουδιού για την κόρη της, Σοφία.

"Μη μιλάς άλλο για αγάπη" - "Δώδεκα" - "Μεθυσμένη πολιτεία" - "Σ' αγαπώ"

Στη συνέχεια, μαζί με το Γιώργο Τσαλίκη που παρακολουθούσε τη συναυλία, τραγούδησαν το "Στα χρόνια της υπομονής".

Και αμέσως μετά το "Γιασεμί" και το "Ελένη", που αφιέρωσε στον αδικοχαμένο φίλο της Άντη Χατζηκωστή.

"Ερωτευμενάκι" - "Κακά παιδιά" - "Μεθυσμένη μου καρδιά" - "Τρένο" - "Συ μου χάραξες πορεία" - "Αναθεμά σε" - "Θεός αν είναι" - "Σκανδάλη" - "Το πάτωμα" - "Δε θέλω να ξέρεις" - "Πράγματα" - "Imagine"



fANNAtic tips:

- Η Άννα φορούσε λευκό φόρεμα από δαντέλα και μαύρο κορσέ και είχε τα μαλλιά της ίσια. Στο δεύτερο μέρος εμφανίστηκε με μαύρο σύνολο και κόκκινο τοπ.

- Στο τέλος της παράστασης, όλο το θέατρο σηκώθηκε αυθόρμητα και ξέσπασε σε χειροκροτήματα.

- Η παράσταση μαγνητοσκοπήθηκε.

- Στο πρόγραμμα της παράστασης υπήρχε χειρόγραφο σημείωμα της Άννας, που έγραφε: "Για ένα όνειρο ζουμε... για ένα όνειρο πεθαίνουμε..."

Αφιερώνω την αποψινή βραδυά στα παιδιά της Κένυας που γνώρισα και αγάπησα και σ' αυτά που δεν γνώρισα και αγαπάω...

Ας μας αξιώσει ο Θεός να 'μαστε δυνατοί γι ανα μοιραζόμαστε τη δύναμή μας με όσους τη χρειάζονται, για να μπορούμε έτσι όλοι να ονειρευόμαστε!"

- Την Άννα συνόδευε με την άρπα του ο Θοδωρής Ματούλας, παλιός συνεργάτης της Άννας (1998-2002), μέλος της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής και της Εθνικής Συμφωνικής της ΕΡΤ που έχει επίσης συμπράξει με την Ορχήστρα των Χρωμάτων, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής κ.α.

29 comments:

Anonymous said...

Τη βραδιά άνοιξε η Μαρίνα Σιακόλα μιλώντας για την απόφαση της Άννας να πάει στην Κένυα.

Αμέσως μετά βγήκε η Άννα (κούκλα!) και τραγούδησε a capella το "Για ένα όνειρο ζούμε".

Στη σκηνή υπάρχουν ένα πιάνο, μία άρπα, μία κιθάρα και ένα μπουζούκι.

Στο videowall εμφανίζονται φωτογραφίες της Άννας από την Κένυα.

Το τραγούδι "Kothbiro" το τραγούδησε μαζί με έναν έγχρωμο νεαρό από την Τανζανία.

Η Άννα κατά τη διάρκεια της συναυλίας μιλάει για τη ζωή της κι έτσι συνδέει τα τραγούδια...

Μίλησε για το τηλεφώνημα, που δέχτηκε από τον Νίκο Ξυλούρη αμέσως μετά την εμφάνισή της στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και τραγούδησε το "Ήτανε μια φορά".

Anonymous said...

optikografithike oli i sinavlia. i crokos itan eki. exoun pari fotia ta kinita ke i cameres tin ora tis sinavlias... tha exoume poli iliko sto youtube :P

i anna meta apo kathe tragoudi milouse gia tin polria tis sto xoro tou tragoudiou arxizontas apo ta xronia pou vrethike athina me tin mitera tis.

Anonymous said...

i foni tis poli kathari. tis pane poli oli ta tragoudia pou ipe. polles fores edine pasa ston kosmo ke tragoudouse aftos . perasame iperoxa

Unknown said...

Αυτή είναι η Άννα που θέλουμε!!! Ζηλεύω τόσο που δεν είμαι εκεί! Σίγουρα είναι απ' τις πιο ξεχωριστές συναυλίες που έχει κάνει ποτέ! Μπράβο Άννα! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!

Anonymous said...

polli orea ta rouxa pou forese. anikse ti sinavlia me ena iperoxo forema aspromavro

Anonymous said...

ke ta pedia apo ellada min stenaxorieste :P apla proigounte i sinavlies tis amerikis...


septemvrio isos . . .

Anonymous said...

afierose tragoudia stis ginekes pou ine giro tis stin omada tis opos ipe

orfanidou
kontova
ka. shakola
Crokos

ke tin number one tin mitera tis Sofoulla


episis milise gia to tatoo tis otan ipe to tragoudi tou sintheti pou exi tous stixous stin plati tis.

afierose stin kori tis sofia

:P

Anonymous said...

"Μια απο τις πιο σημαντικές εμφανίσεις στην καριέρα της Άννας! Τραγούδησε εξαιρετικό ρεπερτόριο!! Sold out και το θέατρο όρθιο.."

antidoto1980.blogspot.com said...

Μόλις επέστρεψα από την unplugged συναυλία της Άννας, στο Θέατρο Στροβόλου, για «το δικαίωμα των παιδιών να ονειρεύονται». Και ήταν μακράν η καλύτερη συναυλία που έχω πάει φέτος, ίσως η καλύτερη Βίσση που είδα τα τελευταία 12 χρόνια που την τρέχω ξωπίσω.


Στα γράφω όπως μου έρχονται:


Αν η Βίσση εξακολουθεί να τραγουδά έτσι στα 53 της, αυτή μια μέρα θα μας θάψει όλους. Δεν υπάρχει αυτή η φωνή. Δεν γίνεται να τραγουδάς έτσι, κορίτσι μου! Απόψε πείστηκα ότι άδικα στεναχωριέμαι που περνούν τα χρόνια και ίσως σταματήσεις κάποτε να τραγουδάς. Εσύ, θα τραγουδάς μέχρι τα 150 σου! Τόσο καθαρή φωνή-καμπάνα έχω να τη ζήσω από το 1993 στο Zoom. Βοηθούσε και το unplugged, βέβαια, που τόνιζε τις ανάσες της, τις τσακίσεις της φωνής, τα γυρίσματα, τις άριες, τα πάντα, αλλά απόψε έχω να το λέω, είσαι μακράν η καλύτερη τραγουδίστρια στην Ελλάδα!


Παρόλο που αυτή η συναυλία ήταν δώρο Θεού για κάθε φαν που σέβεται τον εαυτό του, έχω να πω ότι ψιλό-ξενέρωσα που δεν μπορούσα να τραγουδήσω μαζί της. Να φουσκώνουν τα στήθια μου στο ‘Δώδεκα’ και στο ‘Δεν θέλω να ξέρεις’ και να μην μπορώ να ξεθυμάνω γιατί έτσι όριζε η ατμόσφαιρα της συναυλίας. Εμ, βέβαια! Μου βάλατε πρώτη μούρη τον Αρχιεπίσκοπο, τη Δήμαρχο και κάτι θείτσες με πλατινέ μαλλί οξυζενέ και μαύρη ξεβαμμένη ρίζα ως το αφτί, πώς να αφεθώ να τραγουδήσω; Πώς να εκτονωθώ; Λίγο παρασύρθηκα στα «κακά παιδιά» και τραγούδησα αβίαστα και η μαλάκω η μπροστινή γύρισε να με κοιτάξει με ύφος «σκάσε». Σκάσε εσύ μωρή! Άστο διάλο από ‘κει χάμω! Αν ένας έπρεπε να βρίσκεται μέσα στο θέατρο και να χτυπιέται ήμουν εγώ! Που ένα ρεφραίν ολόκληρο δεν ήσασταν άξιοι να το τραγουδήσετε, ψοφίμια!

Ήταν και ο Τσαλίκης στη συναυλία. Όλες οι εξέχουσες προσωπικότητες! Φαίνεται 17 χρονών από κοντά. Ήθελε σημασία. Προσποιήθηκα ότι δεν τον αναγνώρισα όσες φορές πέρασε από μπροστά μου. Τον φώναξε η Βισσάρα να πουν μαζί τα «Χρόνια της Υπομονής». Για να βαρά το ντέφι, καλός είναι.


Συγκινήθηκα πολλές φορές απόψε, τόσο με την ιστορία του Κενυάτη που «υιοθέτησε» η Κυπριακή Δημοκρατία όσο και με τις εικόνες που προβάλλονταν πίσω, στο βίντεο γουόλ. Αλλά εκεί που ένιωσα πραγματική ανατριχίλα ήταν στο «Πάτωμα», «Στο Θεός Αν Είναι» και στη «Σκανδάλη». Αυτά τα τραγούδια, τα οποία συνέδεσα με την Πρωτοψάλτη δεν πίστευα ποτέ ότι θα βρεθεί κάποιος/α να τα ερμηνεύσει καλύτερα. Αν ήταν απόψε η Πρωτοψάλτη στο θέατρο, από αύριο θα έψαχνε νέα δουλειά. Και δεν το γράφω αυτό με εμπάθεια, αγαπώ την Πρωτοψάλτη, αλλά δεν μας φτάνει, ούτε στο μικρό μας δαχτυλάκι!


Άλλα μικρά:


- Ήταν και ο –αγαπημένος- Θοδωρής Ματούλας στην ορχήστρα και έπαιζε άρπα. Έχω να τον δω από το 2001 στη συναυλία του ΓΣΠ. Το κέντησε το Παραλύω.


- Ανάμεσα στο κοινό βρήκα παλιό, αγαπημένο συμμαθητή από το 1995.


- Στο διάλειμμα μια κοπέλα μου έιπε: «Γεια σου ρε Καρβέλα!» Καμάρωσα σαν γύφτικο σκεπάρνι.


- Η Βισσάρα στο 2ο πρόγραμμα φόρεσε το κολάν και τον κορσέ της Γιουροβίζιον. Χωρίς το άσπρο πανωφόρι όμως. Έχει ακόμα σώμα 20άρας.


- Η μαμά της Άννας αποχώρησε σε κάποια φάση γιατί συγκινήθηκε πολύ και άρχισε να ζαλίζεται. Είπε ότι δεν αισθανόταν καλά, και όλο το υπόλοιπο το παρακολούθησε από τα παρασκήνια.


- Τα τραγούδια τα είπε όλα, ολόκληρα. Πρώτο κουπλέ, ρεφραίν, δεύτερο κουπλέ, ρεφραίν, γέφυρα, ρεφραίν. Κανονικό ρεσιτάλ δηλαδή.


- Είπε και το ‘Τραίνο’, εκτός προγράμματος.


- Η Κριστίν Κρόκος ήταν παρούσα με την κάμερα παραμάσχαλα.


- Η συναυλία έκλεισε επίσης πολύ συγκινητικά με το Imagine. Beatles για πάντα!


Encore δεν είχαμε. Πώς να υπάρξει άλλωστε με τους μαλάκες που μου μπήξατε στις πρώτες θέσεις ως VIP? Με το που έπεσε η αυλαία ψεύτο-χειροκρότησαν και ξεκουμπίστηκαν. Σαν τους γέρους! Αν αφήνατε τους φανς να κατακλείσουν τις πρώτες θέσεις, τώρα ακόμα εκεί θα ήμασταν να χτυπιόμαστε. Αλλά έτσι είναι… Σαν κάτι τελικούς κυπέλλου της Εθνικής Ελλάδος, που αντί να δίνονται τα εισιτήρια στους πραγματικούς οπαδούς να στηρίζουν τη χώρα, τα μοιράζουν στους Ρουβάδες, τους Ρέμους και τις Βανδές, για να πουλήσουν μούρη στο εβδομαδιαίο ΟΚ. Βρε, ουστ!


Να ‘σαι καλά Βισσάρα μου. Απόψε σε αγάπησα κι άλλο!

Anonymous said...

Tha Kikloforisi se CD (isos ke se DVD) i oli sinavlia ke ta essoda apo tis polisis tha pane gia ta pedia stin kennya.

jina langu... said...

Kalimera Pedia,

Xerome poli pou arese afto pou parousiastike sto dimotiko theatro lefkosias. itan kati diaforetiko pou apoti fenete agapithike poli apo ton kosmo.

To theatro plimirize apo agapi giafta ta pedia pou i tixi den ta voithise na mporoun na zoun ke na onirevonte opos emas.

Thanks / Asante


Keep Loving...

ANNA VISSI fans said...

gia kipro

Όλες οι εισφορές στο «Σοφία» είναι πολύτιμες αφού αυτές αποτελούν την κινητήριο δύναμη για να παραχθεί έργο. Όσοι ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε μπορείτε να συνεισφέρετε με ένα από τους πιο κάτω τρόπους.
Με 20 ευρώ το μήνα γίνεστε ανάδοχος γονέας ενός άπορου ή ορφανού παιδιού στην παραγκούπολη της Kibera. Με αυτό το ποσό (και αφού συμπληρώσετε φυσικά τη σχετική αίτηση) εξασφαλίζετε στο παιδί πρόγευμα και ένα γεύμα, αλλά κυρίως, διασφαλίζετε ότι παραμένει στο σχολείο.
Με 20 ευρώ το μήνα γίνεστε υποστηρικτής του ορφανοτροφείου στο Nyeri της Κένυα και έτσι συνεισφέρετε την καθημερινή φροντίδα των 92 παιδιών που φιλοξενούνται εκεί. Τα παιδιά αυτά είναι από ενός έως και δεκαέξι χρόνων, το ένα τρίτο δε εξ αυτών είναι φορείς του AIDS.

Με 50 ευρώ το μήνα συμμετέχετε στο «πρόγραμμα δευτεροβάθμιας μόρφωσης», δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε ένα ορφανό παιδί να φοιτήσει σε υψηλού επιπέδου οικοτροφείο. Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος για να εξασφαλίσει την επιβίωση του, αλλά και ένα καλύτερο μέλλον για την ενήλικη ζωή του.
Εκτός των πιο πάνω, η οποιαδήποτε εισφορά είναι ευπρόσδεκτη και βεβαίως σημαντική για την υλοποίηση των προγραμμάτων μας.

Οι εισφορές μπορούν να γίνουν στους πιο κάτω λογαριασμούς τραπεζών:
Bank of Cyprus: 0120-01-047971
Marfin-Laiki: 058-11-006233
Alpha Bank: 210-101-0051877
Pireus Bank: 330 190
Hellenic Bank: 121-01-4946 9401

*Εισφορές μέσω τηλεφώνου είναι εφικτές για τα εξής ποσά:
1.71 ευρώ με ένα τηλεφώνημα στο 90936012
5.13 ευρώ με ένα τηλεφώνημα στο 90937012
8.54 ευρώ με ένα τηλεφώνημα στο 90938012

Anonymous said...

Μεγάλη επιτυχία είχε η φιλανθρωπική συναυλία της Άννας Βισση στην Κύπρο και για μία ακόμα φορά απέδειξε την ανεκτίμητη καλλιτεχνική της αξία ερμηνεύοντας κάποια από τα σημαντικότερα τραγούδια των μεγαλύτερων συνθετών και στιχουργών της ελληνικής μουσικής! Η βραδιά, σύμφωνα με τους fannatics, ξεκίνησε λίγο μετά τις 9 με τη Μαρίνα Σιακόλα του “Sophia Foundation” να μιλάει για την απόφαση της Άννας να επισκεφτεί την Κένυα: “Όταν η Άννα μου ανακοίνωσε ότι θέλει να πάει στην Κένυα έμεινα άφωνη. Όταν στο αεροδρόμιο μου ζήτησε να πάει αμέσως στην πιο επικίνδυνη πόλη της Κένυας, με άφησε ξανά άφωνη. Μιλούσε με τα παιδιά, τους περαστικούς, έμπαινε στις παράγκες…” Λίγα λεπτά αργότερα η Άννα κάνει την εμφάνισή της στη σκηνή και ερμηνεύει a capella το τραγούδι “Για ένα όνειρο ζούμε”. Στη σκηνή υπάρχει ένα μεγάλο πιάνο, άρπα, κιθάρες, μπάσο, μπουζούκι και ντραμς ενώ στο videowall προβάλλεται slideshow με φωτογραφίες από την Κένυα. “Αυτό που αισθάνθηκα εγώ, πέρα από το σοκ και την αμηχανία, ήταν ντροπή και ενοχή. Αισθάνθηκα ένοχος σαν άνθρωπος. Μετά η ενοχή έφυγε και κατάλαβα ότι πρέπει να φανώ χρήσιμη.” είπε η Άννα για την επίσκεψή της στην Κένυα και για την απόφασή της να βοηθήσει στην ανέγερση ενός ορφανοτροφείου εκεί κάνοντας αυτή τη συναυλία. Η Άννα τραγουδά το “Kothbiro” μαζί με τον Στυλιανό, έναν έγχρωμο νεαρό από την Τανζανία, που σπουδάζει στην Κύπρο με τη βοήθεια του Μητροπολίτη Κένυας Μακάριου, ο οποίος παρακολουθεί τη συναυλία. Εκεί ήταν που πέταξε την καλύτερη… ατάκα της ζωής της, την πιο ανθρώπινη, την πιο αποκαλυπτική και χωρίς κανένα ίχνος κομπλεξισμού. Γιατί είπαμε, η Άννα είναι από τους λίγους ντόπρους καλλιτέχνες STAR στο χώρο της ελληνικής δισκογραφίας. “Εμένα με λένε Άννα. Είμαι η Άννα Βίσση (με παχύ “σ”) του Νέστορα και της Σοφίας και γεννήθηκα στη Λάρνακα στα μισά του περασμένου αιώνα”. Η Άννα κατά τη διάρκεια της παράστασης μιλάει για τη ζωή της συνδέοντας έτσι τα τραγούδια. “Πήγα να συναντήσω το όνειρό μου!” είπε για τη μεταφορά της μαζί με την οικογένεια της από την Κύπρο στην Αθήνα στις αρχές της δεκαετίας του ’70. “Μετά το βραβείο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Νίκο Ξυλούρη, που μου είπε: “Ήσουνα πολύ καλή! Θέλω να έρθεις μαζί μου στην Κρήτη.” Κι έτσι φύγαμε για περιοδεία στην Κρήτη. Γεια σου Νικόλα!” είπε η Άννα και τραγούδησε το “Ήτανε μια φορά”. Συνέχισε τραγουδώντας δακρυσμένη το παραδοσιακό κυπριακό τραγούδι “Τέσσερα τζιαι τέσσερα” και τον “Αύγουστο” για το Νίκο Παπάζογλου όπως είπε… “Αγάπησέ με” – “Αν σ’ αρνηθώ αγάπη μου” – “Παραλύω” – “Μέταλλο” – “Μην ψάχνεις την αγάπη” – “Μες σ’ αυτή τη βάρκα” – “Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου” και “Μην τον ρωτάς τον ουρανό” λέγοντας ότι έχει κάνει tattoo στην πλάτη της τους στίχους αυτού του τραγουδιού για την κόρη της, Σοφία.

Leopold said...

Αυτή η συναυλία χαράχτηκε στις καρδιές όλων μας, όσων ήταν παρόντες αλλά κι όσων είδαν αποσπάσματα. Άννα μας έκανες τόσο μα τόσο περήφανους! Πάντα τέτοια! Σε λατρεύουμε!

Asxetos said...

H ερμηνεία της Άννας στο "Παραμύθι ξεχασμένο" μαγική.Τέτοια κομμάτια και τέτοιες ερμηνείες θέλουμε πλέον από την Άννα.Οκ, χορτάσαμε από ουρλιαχτά, εφφέ, computers, κλπ. Μια κιθάρα(ή κι ένα μπουζούκι έστω αν και το προτιμώ λιγότερο)κι ένα πιάνο αρκούν για να ντύσουν τη φωνάρα της.Δεν μπορεί μία χρονιά να μας κάνει το χατήρι? Να βγάλει αυτή την ξανθομαλλούρα, να ηρεμήσει,να γλυκάνει, να αφήσει ήσυχη και την Patricia Fields για λίγο και τα σκισμένα ρούχα της κατά τ'αλλα γλυκύτατης Σοφίας,και να τραγουδήσει σ'έναν μικρότερο,σοβαρότερο,ζεστό χώρο.Καθόλου χορευτικά τραγούδια και χαζοποπάκια.Έτσι να νοσταλγήσουμε λίγο.Θα μου άρεσε πολύ.Και δεν είμαι κανάς γέρος όπως πολλοί θα υποθέσετε.30αρης που απλά θέλει να ακούει την Άννα όπως της αξίζει...

Anonymous said...

Συμφωνώ απόλυτα! Και είναι φως φανάρι ότι θα ήταν το καλύτερο να κάνει και φαίνεται κι απ' το εξής! Σε κάθε κίνησή της και δουλειά της, οι μισοί τρελαινόμαστε, οι άλλοι μισοί διαφωνούμε.

Αυτή τη φορά δεν υπήρξε αρνητικό σχόλιο ούτε για δείγμα!

Άννα κάνε μας τη χάρη, έστω για μια χρονιά! Και please, nai, OXI ΑΛΛΟ ΞΑΝΘΟΟΟΟΟ!!!!

Anonymous said...

den xero ti lete gia to xroma pados to makros tis paei kalitera apo prin pou itan pio konto to malli..einai oraio tora kai ti dixnei kai pio nea!!!kai parolo pou de 8eloun polloi apo esas polla mallia sti vissi ego pistevo oti an eixe kai pio polla pikna mallia 8a edeixne akoma pio nea!

Anonymous said...

paidia kai egw sumfwnw mazi sas alla an to kanei ayto etsi sthn a8hna ektos apo to koino pou thn akolou8ei tosa xronia den pisteyw na exei apixhsei ..enw me ta show paei kai kosmos pou 8elei na dei 8eama na xtuph8ei...eksalou h vissi ola ta kanei uperwxa kai ta show pou kanei einai eksisou spoudaia sto eidos auto...egw prwsophka 8elw thn anna opws tosa xronia na thn blepw sexy lamperh se ena programa pou na ta perilambanei ola ...kai ayto kanei ta duo teleutaia xronia kai auto einai pou paradexomai se authn kai thn lew monadikh sthn enalagei ton tragoudiwn ths se ena programa kai to spoudeotairo to pws pa8iazetai apo to naylon mexri to den 8elw na ksereis...den mporei kamia allh na to kanei ayto...

Asxetos said...

Aπλά η Άννα έχει και πολλούς νεαρότερους θαυμαστές, 16-25 που δεν έχουν ζήσει τις παλιότερες στιγμές της Άννας για να αποζητούν και να λαχταρούν την Άννα των προηγούμενων δεκαετιών.Δεν είναι κακό αν αγαπάς κάποιον να επισημαίνεις και κάποια αρνητικά πράγματα.Δεν είναι αγάπη να κάθεσαι και να θεοποιείς κάποια χαζά τραγουδάκια που βγάζει δυστυχώς κατά καιρούς η Άννα, και να λες :"Άννα, τέλειο κλπκλπ".Ακόμα και το fannatics σαν επίσημο fun club, αν και δεν μου αρέσει να ασχολούμαι με τέτοια γιατί αν αγαπάς έναν καλλιτέχνη για τους χ,ψ λόγους δεν χρειάζεται ούτε fannatics, oύτε τίποτα, θα έπρεπε να είναι πιο αυστηρό με την Άννα και να προτείνει πράγματα.Δεν ξέρω πότε περιμένει η Άννα να κάνει ακόμα μία πραγματική ουσιαστική στροφή στην καριέρα της.Αν όχι στροφή, να είναι περισσότερο επιλεκτική πλέον.Όσο κούκλα κι αν είναι, όσο φωνάρα κι αν είναι ακόμα, παρά τα 53 της χρόνια, δεν θέλω να την ακούω πια να λέει "εσύ κρατάς ομπρέλα κι εγώ σου βρέχω έρωτες".Οκ, ναι στα 20 της, ναι στα 30, έστω και στα 40.Όχι όμως στα 53.Ούτε θέλω φυσικά να την δω με κελεμπία σε σκαμπό και να τραγουδάει "ενα το χελιδόνι"! Αλλά όχι και με ξεσκισμένα ρούχα και καπέλα σαν παλιάτσος-τάχα μου άποψη.Και παρόλο που δεν είμαι και ειδικός, ακόμα και τα μαλλιά της και το βάψιμο δεν είναι ωραία.Το στόμα, το 'κανε που το 'κανε, το βάφει κι έντονα έντονα κι απέγινε.Τα μαλλιά πια έχουν υποφέρει τα πάνδεινα σ'αυτό το κεφαλάκι! Κάνε τα ρε Άννα σκούρα και ίσια να τελειώνουμε! Δεν χρειάζεσαι φτιασίδια.Είσαι μια κούκλα! Τι άλλο να σου πούμε για να μας ακούσεις??

Anonymous said...

Ρε Asxetos, γιατί άσχετος είσαι....
Έχω βαρεθεί να διαβάζω τα σχόλιά σου για τη Βίσση...
Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια!!
Αμάν πια!!
Ρε άνθρωπε η Βίσση είναι 53 και όχι 63 και στη τελική εγώ σου λέω πως αποφασίζει να κάνει αυτή τη στροφή στη καριέρα της τώρα στα 53...
Μετά στα 65 τι θα τραγουδάει?!?!Μοιρολόγια?!
Άσχετε πάρ'το χαμπάρι, η Άννα πουλάει ακόμα...είναι νέα ακόμα....ο κόσμος τη γουστάρει!!
Η ίδια άλλωστε έχει δείξει τόσα χρόνια πως ξέρει καλύτερα από το καθένα τι είναι καλύτερο για τον εαυτό της...
Μη φοβάσαι θα τη κάνει και την στροφή στη καριέρα της και εκεί θα είμαι και εγώ που επίσης προτιμώ τετοιου είδους πράγματα...
Έχει πολλά να μας δώσει ακόμα...
Κάθε πράγμα στο καιρό του...

Anonymous said...

Opws vlepeis "Asxete" yparxoun arketoi pou theloun tin twrini eikona tis Vissi. Theloun na vgazei ompreles, oxi gia kanena allo logo. Alla gia na vgainoun oi idioi, pali, meta kai na krazoun... Einai paidakia to poly ws 25xr, opws eipes, pou i aisthitiki tous exei kalliergithei apo Vegas, Otherview, Profesional Sinnerz, mpafous kai pro...

H Anna den prepei na kinigaei pia afto pou "poulaei" alla na einai epilektiki.

Asxetos said...

Οκ, φίλε, δηλαδή λες ότι η Άννα πρέπει να πάει 65 για να είναι πιο επιλεκτική στα τραγούδια της? Και είσαι σίγουρος ότι η ίδια η Άννα θα θέλει να τραγουδάει στα 65? Όπως και να το κάνουμε η φωνή της στα 65 δυστυχώς θα είναι αισθητά κατώτερη από τώρα.Και η Άννα από μόνη της δεν θα αφήσει να τραγουδάει αν δεν έχει φωνή.Το έχει μάλιστα δηλώσει πολλές φορές.Αν εσύ θεωρείς νωρίς να κάνει τώρα μια στροφή σε λίγο πιο προσεγμένα τραγούδια, τότε στάνταρ πιστεύω ότι σου αρκούν τα τραγούδια της Τάμτα και της Φουρέιρα.Δηλαδή το Δώδεκα είναι χειρότερο κομμάτι από αυτά που λέει τώρα? Ξαναλέω ότι δεν περιμένω ούτε και θα 'θελα να τη δω σε τραγούδια ύφους Φαραντούρη.Απλά σε πιο μελωδικά τραγούδια.Σίγουρα υπάρχουν και παιδάκια που ουρλιάζουν κι ενθουσιάζονται με τα σημερινά ποπάκια της Άννας.Κι εμένα μου αρέσουν.Τα περισσότερα.Αλλά δεν είναι νωρίς στα 53 της να ρίξει λίγο περισσότερο βάρος στις ερμηνείες και λιγότερο στα φώτα,στα ρούχα,στα σκηνικά,στα μπαλέτα και σ'όλα αυτά τα χαζοπεριτυλίγματα.Και στο φινάλε, μην διαβάζεις ό,τι γράφω φίλε.Δεν είσαι υποχρεωμένος.

Anonymous said...

Poly kala kanei o filos Asxetos kai leei tin gnomi tou. Einai pantote dikaios kai sostos.

Anonymous said...

Να στο πω και αλλίως ρε Άσχετε...
Εμένα μου άρεσε το τελευταίο CD της Βίσση...
Μου άρεσει το πρόγραμμα στο Αθηνών Αρένα...
Γενικά μου αρέσουν εμένα προσωπικά οι περισσότερες κινήσεις που κάνει...και στη τελική η Βίσση έχει αποδείξει τόσα χρόνια πως ξέρει πως να διαχειρίζεται τον εαυτό της καλύτερα από το καθένα, ενώ παράλληλα έχει κοντά της άτομα που την αγαπούν ανιδιοτελώς, όπως η αδερφή της η Νίκη, που σίγουρα την αγαπάει περισσότερο και από μένα και από σένα...
Η Άννα είναι 50 χρόνων περίπου και έιναι σαν 25αρα στη σκηνή και το γουστάρει!
Δεν μετράει πόσο είσαι αλλά πόσο νιώθεις...Όταν λοιπόν η Βίσση νιώσει πως ήρθε η στιγμή να κάνει αυτη τη στροφη στη καριέρα της, πίστεψέ με θα το κάνει.
Άλλωστε αν εξαιρέσεις το 'ομπρέλα' και το 'αγάπη είναι εσύ', όλα τα άλλα τραγούδια του άλμπουμ είναι πιο 'ψαγμένα' αν και τα άλλα δύο κομμάτια δίνουν μια διαφορετική νότα..
Επίσης μη ξεχνάς και το απαγορευμένο, γιατί και αυτό ήταν πολύ ψαγμένο αλμπουμ και σιγουρα πιο διαφορετικό από τα προηγούμενα...
ΑΠΛΑ ΜΗ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ όλη την ώρα για τις κινήσεις της Άννας και μη γίνεσαι ισοπεδωτικός!!

Asxetos said...

Να στο πω κι εγώ αλλιώς ρε φίλε...Απλά επειδή λατρεύω την Άννα και παρακολουθώ πάρα πολλά χρόνια την πορεία της (πάνω από 20) έχω ακούσει πολύ καλύτερα πράγματα από αυτά που λέει τώρα.Όχι ότι πολλά καινούρια τραγούδια δεν είναι ωραία.Απλά αν δεν προτείνει η Βίσση τώρα καινούρια πράγματα και δεν μπορεί η Βίσση να τολμήσει να τραγουδήσει "ντεμοντέ" τραγούδια, άσχετα με τη μόδα και τα μπουζούκια, ποιός μπορεί να το κάνει? Κανείς.Όσον αφορά το Απαγορευμένο,αν εξαιρέσεις το εξώφυλλο και ότι το cd είχε αρκετές διασκευές, ήταν ένα πολύ καλό cd.Πολύ προσεγμένο.Το τελευταίο όχι.Λίγα τραγούδια και στάνταρ μερικά είναι και ηχογραφημένα παλιότερα.Αν έχεις λίγο "καλό" αυτί θα το καταλάβεις.Όσον αφορά τα shows,πιστεύω ότι ανήκουν στην παλιότερη δεκαετία.Αν είχες πάει στα "Αστέρια" με την "αγάπη υπερβολική" θα καταλάβεις τι εννοώ.Δεν έχουν τίποτα πια τέτοιου είδους θεάματα να προσφέρουν.Ας μην συζητήσουμε για τους χώρους.Όλα αυτά τα μεγάλα μαγαζιά είναι μόνο για να ευχαριστιούνται το πρόγραμμα οι επιχειρηματίες κοιλαράδες και η κοσμική μας σαβούρα των πρώτων τραπεζιών.Αν δεν έχεις τα φράγκα να κάτσεις μπροστά, την έβαψες.Γι'αυτό σου λέω ότι τέτοια shows είναι μόνο για το θεαθήναι και για τα φράγκα.Δεν είναι ούτε για την ψυχή της Άννας ούτε για τη δική μας.Τα έχουμε δει και τα έχουμε ξαναδεί από την Άννα αυτά.Κοίτα, αν είχα κόλλημα με την Έφη Σαρρή ας πούμε, δεν θα είχα απαιτήσεις.Αλλά από την ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ επέτρεψέ μου να έχω! Μπορεί κάλλιστα να συνδυάσει πιστεύω την εμπορικότητα με την ποιότητα.Δεν την κατακρίνω ούτε γκρινιάζω συνέχεια.Το πόσο το αγαπάω αυτό το άτομο άσε με να το ξέρω εγώ.Αλλά θέλω να τη βλέπω να εξελίσσεται και όχι να αναμασάει τα ίδια.Η Άννα εξαργυρώνει τα τελευταία χρόνια τη λατρεία του κόσμου που της έχει από παλιά και την επιτυχία από τα τόσα χρόνια πορείας.Και ένα δίσκο με βρισιές και ρεψίματα να βγάλει πχ, επιτυχία θα γίνει.Της έχει φύγει η αθωωότητα από την ερμηνεία, η ηρεμία, η νοσταλγία, ο ερωτισμός.Τραγουδάει πλέον σεξουαλικά κι όχι ερωτικά.Και όσον αφορά τα άτομα που έχει δίπλα της, μπορεί να την αγαπούν αλλά δεν ξέρω αν τη "δουλειά" τους την κάνουν καλά.Είναι μεγάλος πειρασμός να μυρίζεις φράγκα και να "κολλάς".Οι καλύτεροι managers και επαγγελματίες πιστεύω που είχε κοντά της η Βίσση ήταν η Τσολακάκη και ο Μανωλιάς.Τελοσπάντων,συγνώμη που μακρυγόρησα.Σημασία έχει ότι όλοι αγαπάμε την Άννα!

Anonymous said...

Πάντως στην Κύπρο τα σπασε. Και χαιρομαι που άρεσε σε όλους μας. Θύμιζε ζουμ του 93. Αυτά μας αρέσουν και έτσι μπορεί να σταθεί αντάξια της ιστορίας της. Δεν είναι τυχαίο που οι κλασσικοί βισσικοί δεν λένε να γίνουν σκυλάδες ούτε ψευτοροκ όσο κι αν η ίδια προσπαθεί να μας κάνει. ΑΝΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑ ΣΕ ΕΝΤΕΧΝΟ.

Asxetos said...

Όντως πολύ καλό το πρόγραμμα του Zoom το χειμώνα '92-'93.Ένα κι ένα τα τραγούδια που είπε στην παράσταση.Τραπεζάκια μικρά, (σαν μπουάτ - όχι μπουζουκερί), όχι εφφέ, όχι χοροπηδηχτά και ουρλιαχτά, μόνο ερμηνείες και τραγούδια! Το πιο "σουξεδιάρικο" τραγούδι ήταν το "Λάμπω" για να καταλάβαιτε! Στους δρόμους της Αθήνας δέσποζαν οι γιγαντοαφίσες της Άννας από το εσώφυλλο του δίσκου "ΛΑΜΠΩ" να χαμογελάει ξαπλωμένη μ'αυτή τη χρυσή "φόρμα".Αξέχαστη εποχή...Tώρα αν πάλι σκοπεύει του χρόνου να είναι πάλι σε κανά μεγάλο αχανές κέντρο να τραγουδάει σουξεδάκια και να φοράει extreme κουρελάκια με τα μαλλιά σαν στάχυα, τι να πω...Ο Θεός να τη φωτίσει πλέον!

Anonymous said...

Na ziseis file Asxete kai na synexiseis na grafeis tis popseis sou. Xrysostomos!!!!

Anonymous said...

vlepw auta ta video kai auti i einai i anna vissi pou agapaw kai laxtarw na vlepw kai na akouw!!sinexise etsi,s ayton to dromo!!eimaste poli iperifanoi