Thursday, October 21, 2010

Η απάντηση της Άννας Βίσση στην σάτιρα του Λάκη

5 comments:

Anonymous said...

Αφορμή στάθηκε το νέο τραγούδι της Άννας Βίσση με τίτλο «Αγάπη είναι εσύ», το οποίο είναι γραμμένο ομολογουμένως με το γνωστό ύφος και στιλ του Νίκου Καρβέλα.

«Αγάπη είναι ο ιδρώτας στο μπλουζάκι σου, τα σχισμένα τα τσιγάρα στο τασάκι σου. Η σκόνη στα παπούτσια που φοράς, τα κομμένα νύχια που πετάς!», λέει το καινούριο τραγούδι της απόλυτης. Το οποίο έπιασε στο στόμα του μέχρι και ο Λάκης Λαζόπουλος.

«Μισό λεπτό παιδιά. Τα κομμένα νύχια πετάς; Έχεις δει καμία γυναίκα κυρία μου την ώρα που κόβει ο άντρας της τα νύχια και τα πετάει στο πάτωμα να λέει αγάπη μου να είχες 40 δάκτυλα να κόβεις νύχια συνέχεια να τα μαζεύω;», είπε ο Λάκης Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι Νιουζ την Τρίτη το βράδυ.

Η σάτιρα του ηθοποιού για το νέο τραγούδι της, προκάλεσε την αντίδραση της τραγουδίστριας, η οποία ούτε λίγο ούτε πολύ άφησε να εννοηθεί ότι με το να την σχολιάζει ο Λάκης, της δίνει και αξία. «Πιο ενδιαφέρον το βρίσκω να αντιδρά κανείς σε κάτι που έχει ενδιαφέρον, είτε θετικά, είτε αρνητικά, παρά να μην αντιδρά καθόλου... Αυτό σημαίνει μετριότις. Κι εγώ δεν ήμουν ποτέ του μετρίου», δήλωσε στην εκπομπή Κους Κους η Αννα Βίσση. Για να προσθέσει ότι αυτοί οι στίχοι ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και μάλιστα αποτελούν τον τρόπο που κάποιοι άνθρωποι αγαπούν.

«Πολύ απλά θα σας πω ότι η περιγραφή που θα έδινα εγώ είναι ότι αποδίδεται με μια επιθετική ευαισθησία. Δεν παύει να είναι ευαισθησία όμως. Είναι ο τρόπος που αγαπάνε κάποιοι άνθρωποι και ο τρόπος που αντιλαμβάνονται την αγάπη και την έννοια- επιτρέψτε μου τη λέξη – καψούρα. Δε θέλω να πω αν έχω κόψει τα νύχια ή οτιδήποτε, γιατί αυτό που τραγουδάω είναι αυτό που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας».

Εν ολίγοις, δεν έδειξε να ενοχλείται πολύ, δεν το άφησε όμως και ασχολίαστο. Είναι άλλωστε δυνατόν να μείνει κανείς απαθής απέναντι στο περιεχόμενο ενός προγράμματος που εδώ και χρόνια κάνει 50 και 60 τοις εκατό τηλεθέαση;

Anti-Christos said...

Λατρεύω τη Βίσση όταν απαντά τόσο ξεκάθαρα και επί της ουσίας, αλλά πάντα με μία δόση "στ' αρχίδια μου αν σας σόκαρε ή όχι, ξέρω ότι είμαι η καλύτερη!" στο ύφος της.

Βισσάρα γαμείς!

Anonymous said...

fae tn tapa LAZOPOULE gia tis MALAKIES pou les GIA TN ANNA ANTE NA PAS NA KOROIDEPSIS KAMIA MALEA....

Anonymous said...

Εντάξει, μη πέφτετε στην παγίδα των κουτσομπολίστικων εκπομπών και περιοδικών που κάνουν πάντα την τρίχα τριχιά!

Δεν είπε και τίποτα τραγικό ο Λαζόπουλος ούτε ειρωνεύτηκε τόσο σκληρά τη Βίσση! Ελαφρύ σχόλιο έκανε και σε ανάλογο ύφος απάντησε κι η Άννα.

Σημειωτέον, λίγο μετά ο Λαζόπουλος τραγουδούσε το "δως μου να πιω το δηλητήριο", τραγούδι που έχει γράψει ο Καρβέλας! Αυτό είναι κάτι που κανείς δε σχολίασε και είναι σίγουρα πολύ πιο άξιο προσοχής και σχολιασμού...

Anonymous said...

Λατρεύω τη Βίσση όταν απαντά τόσο ξεκάθαρα και επί της ουσίας, αλλά πάντα με μία δόση "στ' αρχίδια μου αν σας σόκαρε ή όχι, ξέρω ότι είμαι η καλύτερη!" στο ύφος της.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!