Thursday, October 21, 2010

Η Άννα Βίσση στο στούντιο του realfm 97.8




Στο στούντιο του realfm 97.8 βρέθηκε η σουπερστάρ της ελληνικής μουσικής Άννα Βίσση και μίλησε για όλα στον Νίκο Χατζηνικολάου.

Εποχή επανασυνδέσεων για την Άννα, αφού συναντιέται γι’ άλλη μια φορά στη σκηνή με τον Σάκη Ρουβά ύστερα από 13 χρόνια. «Με τον Σάκη έχουμε μία ενεργειακή, καλή, δυνατή χημεία!», δήλωσε η σταρ της ελληνικής μουσικής, ενώ αναφώνησε «επιτέλους» για τη συνεργασία της με τον Νίκο Καρβέλα στο νέο της άλμπουμ...


«Με τον Νίκο η μουσική μας συνάντηση είναι πια ξεκαθαρισμένη και η μουσική μας σχέση είναι πολύ ωραία. Κι εγώ δεν έχω διάθεση να πω πράγματα που εκείνος δεν θα ήθελε να γράψει», διευκρίνισε η Άννα.

Το δίδυμο των επιτυχιών επιστρέφει με τρία ολοκαίνουργια τραγούδια, που θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά από τη Realnews αυτήν την Κυριακή (24/10) σ' ένα cd που δεν πρέπει να χάσετε.

Η ίδια η σταρ δήλωσε πως περιμένει πως και πως το κυριακάτικο φύλλο της Realnews, ώστε να πάρει το cd.

Συγκινημένη δήλωσε πως αισθάνεται όταν βλέπει την κόρη της Σοφία αγκαλιά με τον μικρό Ανδρέα, τον γιο του Νίκου Καρβέλα και της Αννίτα Πάνια, αφού η ίδια δεν της χάρισε, όπως είπε, άλλο ένα αδερφάκι.

Αναφερόμενη στις θυσίες που έκανε για την καριέρα της, η Άννα ήταν απόλυτη: «Το πρώτο και το τελευταίο που θυσίασα ήταν ο χρόνος που αφιέρωσα στη Σοφία, έχω την ενοχή της μητέρας που δεν ήμουν εκεί τις ώρες που χρειαζόταν να είμαι».

Χαρά έδωσε στους άνδρες θαυμαστές της, αφού ομολόγησε πως αυτήν τη στιγμή είναι μόνη. «Μια χαρά ελεύθερη!», είπε συγκεκριμένα, αν και με ειλικρίνεια δήλωσε πως στην προσωπική της ζωή... είναι χαζή: «Είμαι χαζή στα προσωπικά μου, δίνομαι εντελώς, είμαι παθιάρα γυναίκα!» και στη συνέχεια πρόσθεσε πως: «Δεν είναι πολλοί αυτοί με τους οποίους έχω ζήσει τον απόλυτο έρωτα».

Όσον αφορά στα μελλοντικά της σχέδια, η Άννα αναφέρθηκε στο Rockumentary που ετοιμάζει, ένα ριάλιτι-αφιέρωμα στη ζωή και την καριέρα της. «Ένα βιογραφικό, ένα φιλμ, ένα έργο που θα γυριστεί με κινηματογραφική άποψη», χαρακτήρισε αυτήν την προσπάθεια η σταρ.

Δεν έχει σκοπό το κουτσομπολιό, αλλά να δείξει κάθε πτυχή της ζωής της και την καριέρα της, από τα σχολικά της χρόνια, την πρώτη της οντισιόν, το ξεκίνημα της, τους λόγους που αποφάσισε να ακολουθήσει την καριέρα της τραγουδίστριας, την προσπάθειά της μέχρι και σήμερα.

Το αφιέρωμα θα γυριστεί σε 10 επεισόδια και θα προβληθεί από την τηλεόραση του Alpha, όπως είπε.

Στα σχέδια της Άννας είναι επίσης και μία εμφάνιση στο Ηρώδειο με τραγούδια που έχουν γράψει ιστορία στην ελληνική μουσική.


real.gr

No comments: